galaxy-s23-ultra

هنوز گلکسی S22 نیامده، مشخصات گلکسی S23 Ultra لو می‌رود؛ نمایشگر آبشاری از 4 طرف

در حالی که همه منتظر رویداد معرفی خانواده‌ی گلکسی S22 هستیم، در اقدامی غیر منتظرانه برخی از  اطلاعات از نمایشگر سامسونگ گلکسی S23 Ultra لو رفت.

شرکت سامسونگ حفاظت خوبی از اطلاعات محصولات خود ندارد و مشخصات اکثر آن‌ها قبل از معرفی رسمی لو می‌رود. اما این بار در یکی افشاگری‌های غیر رسمی، شاهد لو رفتن اطلاعات سامسونگ گلکسی S23 Ultra هستیم؛ آن هم در حالی که گوشی سامسونگ گلکسی S22 هنوز به طور رسمی معرفی نشده.

صفحه نمایش آبشاری و خمیده از 4 طرف در سامسونگ گلکسی S23 Ultra

galaxy-s23-ultra

این اطلاعات برای اولین بار توسط سایت Ice Universe در اختیار طرفداران قرار داده شده. توانایی سامسونگ در ساخت صفحه نمایش‌های آبشاری از 4 طرف، این شایعه را به وجود آورده که برای اولین بار در گوشی‌های سامسونگ، شاهد چنین صفحه‌ نمایش‌هایی باشیم. به احتمال زیاد سامسونگ گلکسی S23 Ultra را با نمایشگر آبشاری از 4 طرف خواهیم دید.

همچنین شایعات زیادی را در مورد سامسونگ Galaxy S22 Ultra می‌دانیم. به احتمال بسیار قوی این گوشی پرچمدار را با صفحه نمایش منحنی (curved display) ببینیم. اما شاید این نوع صفحه نمایش‌های منحنی با مدل‌های فعلی بازار گوشی‌های هوشمند تفاوت داشته باشد. ممکن است که انحناهای آن به سمت بالا، پایین و کناره‌ها کشیده شود.

در حال حاضر نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند در حال مهاجرت به نسل جدیدی هستند. برای مثال صفحه نمایش آبشاری از سه طرف را در گوشی آنر مجیک دیدیم یا حتی شیائومی در کانسپت‌های خود از نمایشگر خمیده از 4 طرف صحبت می‌کند. اما ورود سامسونگ به این عرصه به عنوان یکی از قوی‌ترین سازنده‌های نمایشگرهای موبایل، واقعا خبر هیجان انگیزی خواهد بود.

galaxy-s23-ultra

صفحه‌ی توییت Ice Universe، از توانایی تولید انبوه صفحه نمایش آبشاری از چهار طرف توسط سامسونگ خبر می‌دهد

مزیت اصلی صفحه نمایش آبشاری از چهار طرف

حال به این سوال می‌رسیم که آیا این مدل صفحه نمایش‌ها به جز بحث زیبایی شناسی در طراحی گوشی‌ها کاربرد دیگری خواهند داشت؟ باید بگوییم که اگر این نوع صفحه نمایش‌ها به گوشی‌های هوشمند راه پیدا کنند، برای اولین بار دوربین سلفی به زیر نمایشگر خواهد رفت و شاهد یک گوشی تمام صفحه (all-screen) خواهیم بود.

در ادامه می‌توانید ویدئو کوتاهی از پتنت صفحه نمایش آبشاری از چهار طرف را در گوشی‌های هوشمند را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. داداش اون فیلم شیامی نه سامسونگ