گلکسی s22

سه گانه گلکسی اس 22 دقیقا قیمتی برابر با سری S21 در زمان عرضه دارد

با وجود این که چندی پیش گزارش‌هایی درباره گران شدن قیمت سری گلکسی اس 22 منتشر شده بود حالا مشخص شده این سری گران‌تر از سری گلکسی S21 نخواهد بود.

گلکسی اس ۲۲ یکی از مورد انتظارترین محصولات سامسونگ است. سامسونگ این سری پرچمدار را در روز بیستم بهمن ماه معرفی خواهد کرد. گوشی‌های گلکسی اس 22، اس 22 پلاس و اس 22 اولترا گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ هستند که در مراسم آنپکد سال 2022 معرفی می‌شوند. با وجود گزارش‌هایی که درباره افزایش قیمت سری گلکسی S22 منتشر شده بود، حالا مشخص شده این سری با قیمتی گران‌تر از نسل قبل روانه بازار نخواهد شد.

در دی‌ماه گزارشی درباره دلایل افزایش قیمت سری گلکسی S22 منتشر شده بود. اما گزارشی که حالا منتشر شده نشان می‌دهد سامسونگ، گوشی گلکسی S22 را با قیمت 799 دلار روانه بازار خواهد کرد. این یعنی این پرچمدار کره‌ای، قیمتی همانند گلکسی S21 خواهد داشت.

قیمت گوشی های سری گلکسی اس 22 سامسونگ چقدر خواهد بود؟

سری گلکسی S سامسونگ جزو گوشی‌های گران‌قیمت بازار است و حتی گاهی، گوشی‌های پرچم‌دار دیگر شرکت‌ها قیمت پایین‌تری در مقایسه با پرچم‌دارهای سامسونگ دارند. این یکی از دلایلی بود که سامسونگ، به احتمال زیاد از افزایش قیمت گوشی‌های سری گلکسی اس 22 صرف نظر کرد.

گزارش منتشر شده در وب سایت Sam Mobile حاکی از آن است که گوشی‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا به ترتیب دارای قیمت 799 دلار، 999 دلار و 1199 دلار خواهند بود. البته این قیمت، مربوط به نسخه پایه این مدل‌ها است و نسخه‌های مجهز به حافظه رم و حافظه داخلی بالاتر، دارای قیمت بیشتری خواهند بود.

قیمت گلکسی اس 22

همچنین فروشندگان رسمی سامسونگ در برخی نقاط جهان، قابلیت‌هایی مانند دریافت کارت هدیه 50 دلاری سامسونگ و طرح‌های تعویض گوشی‌های قدیمی سامسونگ با سری گلکسی S22 را در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

مزایای پیش خرید سری گلکسی S22 سامسونگ

مثل همیشه، سامسونگ نیز برای کسانی که گوشی‌های سری گلکسی اس 22 را پیش خرید کنند امکاناتی را تدارک دیده است. هنوز به صورت رسمی اطلاعاتی درباره مزایای پیش‌خرید گوشی‌های این سری در دست نیست اما احتمالا سامسونگ به کسانی که پیش‌خرید خود از راه‌های رسمی انجام دهند، یکی از ایربادهای سری گلکسی بادز را هدیه کند. اطلاعات بیشتر درباره مزایای پیش‌خرید گوشی‌های سری گلکسی S22 در آینده‌ای نزدیک از وب سایت گجت نیوز منتشر خواهد شد.

مراسم بزرگ آنپکد سامسونگ روز نهم ماه فوریه (بیستم بهمن ماه) برگزار خواهد شد. با این که سامسونگ در این مراسم از گوشی‌ها و تبلت‌های پرچم‌دار جدید خود رونمایی خواهد کرد اما فروش سری گلکسی S22 بلافاصله پس از این مراسم اتفاق نخواهد افتاد. گفته می‌شود گوشی‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 سامسونگ، تا هفته پس از معرفی و گوشی گلکسی اس 22 اولترا تا پایان ماه جاری میلادی روانه بازار نخواهند شد.

سری گلکسی S22

در هر حال به احتمال زیاد گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ حداقل در سال جاری میلادی گران‌تر نخواهند شد. با این حال شنیده‌ها حاکی از این است که به دلیل افزایش قیمت قطعات دوربین و شارژ این سری و البته بحران جهانی تراشه، احتمال افزایش قیمت، همچنان وجود داشته باشد. در صورتی که می‌خواهید اخبار و مقالات مربوط به گلکسی اس 22 سامسونگ را مشاهده کنید، صفحه مخصوص Galaxy S22 Samsung در وبسایت گجت نیوز را از دست ندهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*