انتشار تصاویر جدید از گوشی شیائومی Mi5؛حسگر اثر انگشت معمولی و نمایشگر ۵ اینچی

امروز تصاویر جدیدی از پنل جلوی پرچم دار آینده شیائومی ، یعنی گوشی هوشمند شیائومی ام آی ۵ ( Xiaomi Mi5 ) منتشر شده است.در این تصاویر جدید نیز کاملا مشخص است که خبری از سنسور تشخیص اثر انگشت اولتراسونیک در این گوشی نخواهد بود.همچنین بر اساس این تصاویر جدید شیائومی Mi5 به نمایشگری ۵ اینچی مجهز گردیده است.

کمپانی چینی شیائمی در حال کار بر روی پرچم دار چدید خود می باشد.این گوشی که شیائومی ام آی ۵ ( Xiaomi Mi5 ) نام دارد به دو دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.اول اینکه شیائومی Mi5 الین گوشی با چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام است که معرفی خواهد شد.و دوم اینکه ، اولین پرچمدار شیائومی در یک سال و نیم اخیر خواهد بود.

پیش از این اطلاعات و شایعات زیادی پیرامون این گوشی منتشر شده است.یکی از این شایعات امکان استفاده از اسکنر اثر انگشت فراصوت یا اولتراسونیک بود.این قابلیت می تواند کلید فیزیکی برای تشخیص اثر انگشت در گوشی را حذف کند.چرا که از امواج فراصوت برای تشخیص اثر انگشت کاربر استفاده می کند.

با این حال ، تصویر رندر شده ای که چند روز پیش از این گوشی منتشر گردید ، ضمن رد شایعه فوق نشان داد که در این گوشی نیز همچون بسیاری از محصولات حال حاضر بازار از سنسور اثر انگشت معمولی در کلید هوم استفاده شده است.

Xiaomi-Mi-5-2

امروز هم تصاویر دیگری از پنل جلوی این گوشی فاش شده که یکبار دیگر شایعه استفاده از حسگر اولتراسونیک در این گوشی را رد می کند.ضمن آنکه گوشه های گرد شیائومی Mi5 در این تصاویر جدید نیز قابل مشاهده است.

Xiaomi-Mi-5-1

تا کنون تصور میشد که نمایشگر این گوشی ۵.۲ اینچی خواهد بود ولی با توجه به تصاویر جدید Mi5 هم مانند Mi4 دارای نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ با تراکم تصویر ۴۴۱PP است.

در رابطه با زمان معرفی شیائومی Mi 5 شایعه شده است که در تاریخ ۱ بهمن پرده برداری خواهد شد. همانطور که اشاره شد ، این گوشی اولین اسممارت فون با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود و طبق شایعات، صفحه نمایش آن با قابلیت Force Touch و پلتفرم آن اندروید ۶.۰ مارشمالو خواهد بود. با توجه به اطلاعاتی که در Weibo منتشر شده، این گوشی در دو نسخه ی وجود خواهد داشت که یکی از آنها با ۳۱۱ دلار و دیگری با قیمت ۳۸۹ دلار روانه بازار خواهند شد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*