آنر پلی 30M

آنر پلی 30M در قامت یک گوشی اقتصادی با اینترنت 5G معرفی شد

گوشی اقتصادی آنر پلی 30M با قیمت کمتر از ۱۸۰ دلاری خودش اینترنت 5G و یک باتری بزرگ را ارائه می‌کند. این گوشی امروز وارد بازار چین شد.

کمپانی آنر همین چند وقت پیش بود که گوشی آنر پلی ۳۰ را در چین رونمایی کرد. این یکی از اقصادی‌ترین گوشی‌های 5G بازار با قیمت ۱۵۰ دلاری بود. حالا شش ماه پس از آن، گوشی‌ساز چینی مدل جدیدی از این خانواده را به نام آنر پلی 30M با کمی تغییر در مشخصات فنی آماده ورود به بازار کرده است.

آنر پلی ۳۰ ام سه تغییر عمده دارد. اولی و مهم‌ترین آن، تجهیز به حسگر اثر انگشت جانبی است. دومی یک حسگر دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است که در کنار سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد. سومی نیز یک رم ۶ گیگابایتی بوده که جایگزین رم ۴ گیگابایتی نسخه اصلی شده است. البته حافظه داخلی آن همچنان ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. به جز این، در تمام مشخصات شبیه به Honor Play 30 است.

آنر پلی 30M

یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن +HD و ناچ قطره‌ای روی قاب جلویی این گوشی قرار دارد. ضخامت دستگاه ۸.۶۹ میلی‌متر و وزن آن هم ۱۹۴ گرم است. در قلب تپنده آن چیپست اسنپدراگون 480G Plus حضور دارد و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را هم می‌توانید در جلوی دستگاه بیابید. از دیگر ویژگی‌های گوشی اقتصادی آنر باید به پشتیبانی از اینترنت 5G و یک باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که متأسفانه با توان حداقلی ۱۰ وات شارژ می‌شود.

قیمت آنر پلی 30M

گوشی آنر پلی ۳۰ ام با قیمت ۱۷۷ دلاری و در سه رنگ نقره‌ای، آبی و مشکی وارد بازار چین می‌شود. این گوشی می‌تواند به یکی از جذاب‌ترین محصولات 5G بازار تبدیل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*