آنر پلی 30

آنر پلی 30 معرفی شد؛ گوشی اقتصادی Honor با اسنپدراگون 480 پلاس 5G و دوربین آیفونی!

شرکت آنر از گوشی اقتصادی آنر پلی 30 رونمایی کرد. Honor Play 30 از تراشه اسنپدراگون 480 پلاس 5G بهره می‌برد و با دوربینی شبیه به آیفون همراه شده است.

آنر امروز در چین از یک گوشی ارزان قیمت با قابلیت اتصال به شبکه 5G رونمایی کرد. گوشی جدید این شرکت آنر پلی 30 نام دارد و از یک باتری بزرگ بهره می‌برد.

مشخصات فنی آنر پلی 30

در بدنه جلویی نسل جدید آنر پلی یک پنل ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن 720p قرار گرفته است. در ناچ قطره طور این نمایشگر هم یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود. همچنین بدنه پشتی این گوشی نیز همانند دیگر عضو سری آنر پلی یعنی پلی 6T پرو شباهت زیادی به گوشی‌های اپل دارد.

البته در این مدل تنها شاهد دو دایره هستیم که یکی از آنها به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی گوشی تعلق دارد و دیگری به فلاش LED اختصاص یافته است.

قدرت پردازشی آنر پلی 30 توسط تراشه اسنپدراگون 480 پلاس 5G کوالکام تامین می‌شود که در کنار ۴ یا ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قرار گرفته است. البته شما می‌توانید با استفاده از کارت حافظه microSD این میزان را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

آنر پلی 30

در بخش نرم‌افزاری شاهد حضور اندروید 11 در کنار رابط کاربری Magic UI 5.0 هستیم. وظیفه روشن نگه داشتن این مجموعه هم به عهده یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد که از شارژ ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، وای‌فای 802.11 a/b/g/n/ac و بلوتوث ۵.۱ اشاره کرد.

آنر پلی 30 به زودی در چهار رنگ آبی، طلایی، مشکی و سفید عرضه خواهد شد؛ اما قیمت این گوشی هنوز اعلام نشده است. شرکت‌های اندرویدی سالها است که از طراحی آيفون در برخی مدل‌های میان رده یا اقتصادی خود الگوبرداری می‌کنند. آيا تمایل دارید یک گوشی اقتصادی شبیه به آيفون داشته باشید؟