بلک ویو BL8800

بلک ویو BL8800؛ اولین گوشی 5G جان سخت جهان با دوربین دید در شب و مادون قرمز

شرکت بلک ویو از سری BL8800 رونمایی کرد. بلک ویو BL8800 اولین گوشی جان سخت جهان است که از دوربین دید در شب، دوربین مادون قرمز و شبکه 5G بهره می‌برد.

شرکت بلک ویو که به ساخت گوشی‌های جان سخت و مقاوم شهرت دارد، از سری بلک ویو BL8800 رونمایی کرد. این گوشی‌ها به عنوان جایگزین سری پرچمدار Blackview BV8800 عرضه خواهند شد.

مشخصات سری بلک ویو BL8800 

گوشی‌های جدید بلک ویو می‌توانند همانند نسل گذشته در سخت‌ترین شرایط دوام بیاورند و این بار عملکردی بسیار خوب را در کنار قابلیت اتصال به شبکه 5G به کاربران هدیه دهند.

گوشی Blackview BL8800 به دوربین دید در شب مجهز شده است و مدل BL8800 Pro نیز از فناوری تصویربرداری مادون قرمز بهره می‌برد. اضافه شدن این دوربین امکان اجتناب از خطر، توجه به حیوانات وحشی و پیدا کردن افراد گمشده را در یک شب فراهم می‌کند. برای تصویربرداری عادی نیز می‌توانید از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی‌ها استفاده کنید.

همچنین سری BL8800 از باتری غول پیکر ۸۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز بهره می‌برند که می‌تواند انرژی مورد نیاز برای هرگونه ماجراجویی را تامین کند البته پس از اتمام باتری نیز، با توجه به سیستم شارژ سریع ۳۳ وات، مشکلی برای شارژ کردن آن نخواهید داشت.

این گوشی‌های مقاوم از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 700 بهره می‌برند و به سیستم عامل اندروید 11 به همراه رابط کاربری Doke OS 3.0 مجهز شده‌اند. همچنین شرکت سازنده توانسته تاییدیه‌های IP68 و IP69K  (مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) و استاندارد نظامی MIL-STD-810H را برای آنها به دست آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*