جو بایدن

رئیس جمهور آمریکا: توئیتر بستری برای انتشار دروغ است

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا می‌گوید توئیتر بستری برای انتشار دروغ است و ایلان ماسک اهداف شومی در سر دارد. حقیقت ماجرا چیست؟

جو بایدن که به تازگی در خصوص جمهوری اسلامی صحبت کرده بود، تأکید کرد پلتفرم اجتماعی توییتر به رهبری ایلان ماسک کارخانه دروغ‌سازی است. به گفته رئیس جمهور آمریکا، ماسک به این دلیل توییتر را خریده که بتواند دروغ منتشر کند. بیایید ببینیم بایدن به چه علت این حرف را زده است!

آیا توئیتر بستری برای انتشار دروغ است؟

توئیتر بستری برای انتشار دروغ

طی هفته گذشته موسس شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس موفق شد توئیتر را بخرد و روی صندلی ریاست این شبکه اجتماعی بنشیند. یکی از اقدامات مهم ماسک پس از خریداری توییتر، راه اندازی سرویس پرمیوم تیک آبی بود که بابت آن باید 8 دلار بپردازید. البته اقدام مهم و سرنوشت‌ساز دیگر او، اخراج نیمی از کارمندان توییتر بود که بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت.

به گفته جو بایدن، در حال حاضر همه ما درباره یک چیز نگران هستیم و آن اینکه ماسک شرکتی را خریده که انبوهی از اکاذیب در سراسر جهان نشر می‌دهد. توئیتر هیچ بازبین محتوایی در ایالات متحده ندارد و چطور کودکان می‌توانند درک کنند چه چیز خطرناکی در انتظار آنها است؟

جو بایدن

علاوه بر بایدن، کارین ژان پیر به عنوان سخنگوی کاخ سفید در خصوص نیاز به کاهش نفرت پراکنی و اخبار جعلی حرف زده بود. به گفته ژان پیر این امر به توییتر، فیس بوک یا هر پلتفرم دیگری مربوط است که اخبار جعلی نشر می‌دهند. با همه این اوصاف ماسک پیش از خرید توییتر اعلام کرده بود که قصد دارد آزادی بیان را در این شبکه اجتماعی به منصه ظهور برساند. با این حساب شرکت‌های آگهی دهنده طی چند ماه اخیر از اقدامات ماسک ابراز نگرانی کرده بودند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*