رندر سامسونگ گلکسی اس 23

تصاویر جدید گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس منتشر شد؛ نگاهی نزدیک به پرچم‌داران آینده سامسونگ

در فاصله حدود سه ماه تا معرفی پرچمداران جدید سامسونگ، تصاویر مفهومی جدیدی از گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس – Galaxy S23 منتشر شد.

سری گلکسی S23 در آینده‌ای نزدیک از راه می‌رسند و اکنون پیش از رونمایی، شاهد انتشار تصاویر جدید مفهومی از دو گوشی گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس هستیم. در این رندرها، طراحی هر مدل به نمایش گذاشته شده که حاکی از شباهت‌ آنها با نسل کنونی است.

طبق شایعات، سامسونگ در گوشی‌های آینده گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس، ماژول دوربین را حذف کرده و سنسورهای دوربین را به مانند گلکسی S22 اولترا، به صورت جداگانه بر روی پنل پشتی قرار خواهد داد. با این حال، در حالت کلی هم‌چنان با مجموعه‌ای شامل سه دوربین در چیدمان عمودی روبرو خواهیم بود.

رندر گلکسی اس 23

براساس رندرهایی که در قالب یک ویدیو از پرچم‌داران آینده سامسونگ منتشر شده است، مانند نسل کنونی، هم‌چنان شاهد قرارگیری یک حفره در مرکز بخش بالایی صفحه‌نمایش هستیم که دوربین سلفی در آن تعبیه می‌شود. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که حاشیه‌های اطراف نمایشگر در سری گلکسی S23 کاهش یافته‌اند.

در این تصاویر که از ویدیوی منتشر شده در کانال یوتوب “‘4RMD” به دست آمده است، برخی از مشخصات پرچم‌داران آینده سامسونگ به چشم می‌خورند. طبق ادعای این افشاگر، نسخه معمولی گلکسی اس 23 به نمایشگر 6.1 اینچی با حداکثر روشنایی 1500 نیت مجهز خواهد شد.

رندر گلکسی s23

علاوه بر این، مجموعه‌ دوربین‌های سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 16 مگاپیکسلی و تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی است و در جلو نیز یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که مشخصات دوربین در نسخه‌های استاندارد و پلاس گلکسی اس 23، یکسان خواهند بود.

در تصاویر جدید منتشر شده از سری گلکسی اس 23، رنگ‌های مختلف پرچم‌داران آینده سامسونگ نیز قابل رویت هستند. با این حال، برخلاف ادعای این منبع مبنی بر تجهیز این سری به پردازنده اگزینوس 2300، طبق آخرین خبر اعلامی، گوشی های سری گلکسی S23 تنها با تراشه کوالکام عرضه می‌شوند و این پردازنده احتمالا اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود.

رندر جدید گلکسی اس 23

طبق شایعات پیشین، سامسونگ ظرفیت باتری مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی اس 23 را افزایش می‌دهد و این دو مدل به ترتیب از باتری‌هایی با ظرفیت 3900 و 4700 میلی‌آمپر ساعت نیروی خود را تامین خواهند کرد. در این میان، ظرفیت باتری در مدل اولترا تغییر نخواهد کرد و مانند نسل کنونی، 5000 میلی‌آمپر ساعت باقی می‌ماند. گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ به احتمال زیاد، طی ماه فوریه 2023 رونمایی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*