بهترین مانیتورهای سامسونگ

با بهترین مانیتورهای سامسونگ برای کار و فعالیت در خانه آشنا شوید

مانیتورهای سامسونگ ویژه کار و فعالیت در خانه با طراحی نوآورانه و قابلیت‌های متعدد خود می‌توانند به تمام نیازهای کاربران پاسخ دهند. در ادامه با بهترین مانیتورهای سامسونگ آشنا خواهیم شد.

کاربران با مانیتور حرفه‌ای می‌توانند سطح بهره‌وری را افزایش داده و در کار خود به میزان چشمگیری پیشرفت کنند. در همین راستا تولیدکنندگان مانیتورهای حرفه‌ای را در سری‌ها و مدل‌های متنوعی طراحی می‌کنند تا بتوانند به نیازهای مختلف کاربران خود پاسخ دهند. از این رو قصد داریم شما را با سه مدل از بهترین مانیتورهای سامسونگ برای کار و فعالیت در خانه آشنا کنیم.

بهترین مانیتورهای سامسونگ برای کار و فعالیت در خانه

مانیتور ViewFinity S9

بهترین مانیتورهای سامسونگ

وضوح و کیفیت تصاویر برای کاربرانی که در حوزه طراحی، گرافیک و تدوین فعالیت می‌کنند بسیار حائز اهمیت بوده و به همین دلیل جزو مهم‌ترین شاخص‌های خرید مانیتور برای آنها محسوب می‌شود. در همین راستا مانیتور 49 اینچی و فوق عریض ViewFinity S9 علاوه بر این که از وضوح و کیفیت تصاویر بالایی بهره می‌برد، برای انجام بازی‌های ویدیویی نیز بسیار مناسب است.

مانیتور ViewFinity S9 که به عنوان یکی از بهترین مانیتورهای سامسونگ به شمار می‌رود با نسبت تصویر 32:9 و وضوح تصویر Dual QHD (5120X1440) خود می‌تواند حداکثر کیفیت محتوا را نمایش دهد. با این مانیتور فوق عریض می‌توان به شکل همزمان تمام صفحه‌ها و برنامه کاری را مشاهد کرد و روی انجام کارها تمرکز بیشتری داشت. در طراحی این مانیتور از پنل خمیده VA با انحنای 1800R استفاده شده تا تجربه بصری وسیعی را به همراه داشته باشد.

بهترین مانیتورهای سامسونگ

یکی دیگر از ویژگی‌های مانیتور ViewFinity S9 پوشش 95 درصدی طیف رنگی DCI-P3 بوده که می‌تواند بیش از 1 میلیون رنگ را به شکل شفاف و طبیعی نمایش دهد. با قابلیت KVM این مانیتور نیز می‌توان فقط با یک کیبورد و ماوس منبع‌های متصل به مانیتور را کنترل کرد؛ در واقع کاربران با فشار دادن فقط یک دکمه که به شکل لمسی در زیر مانیتور قرار دارد می‌توانند بین منابع مختلف جابه‌جا شده و دیگر برای استفاده از چند دستگاه با مشکل مواجه نشوند.

مانیتور ViewFinity S9 دارای طراحی ارگونومیک و ویژه‌ای بوده که امکان چرخش در جهت عمودی و افقی را به همراه دارد و حتی می‌توان ارتفاع پایه آن را نیز تغییر داد. این مانیتور از محافظت چشم و لرزش‌گیر تصویر نیز بهره می‌برد. ضمن این که این مانیتور به یک Display Port، دو عدد HDMI، سه عدد درگاه USB 3.0، یک درگاه شبکه (LAN) و 2 عدد درگاه USB-C مجهز شده تا بتوان هر دستگاهی را به آن متصل کرد.

مانیتور M8

بهترین مانیتورهای سامسونگ

مانیتور M8 از سری اسمارت به عنوان یکی دیگر از بهترین مانیتورهای سامسونگ برای کار و فعالیت در خانه محسوب می‌شود. این مانیتور برای تماشای محتوای شبکه‌های تلویزیونی، انجام بازی‌های مهیج، حضور در کنفرانس‌های کاری و برقراری مکالمه تصویری گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. مانیتور هوشمند M8 به سیستم عامل Tizen سامسونگ مجهز شده تا کاربران بتوانند از طریق اتصال وای فای به تمام دستگاه‌های هوشمند متصل شوند و آنها را کنترل کنند.

این مانیتور سامسونگ با ابعاد 32 اینچی و با وضوح تصویر UHD (3840X2160) می‌تواند تصاویر مورد نظر کاربران را با کیفیت 4K به نمایش بگذارد. این مانیتور با پشتیبانی از HDR و پوشش فضای رنگی sRGB تا 99 درصد می‌تواند بیش از 1 میلیون رنگ را در بهترین حالت نمایش دهد. همچنین مانیتور M8 از فناوری تطبیق‌پذیری بهره می‌برد که می‌تواند به شکل اتوماتیک نور و رنگ را تنظیم کند تا دیگر نور اتاق و محیط برای مشاهد محتوا مشکلی را به همراه نداشته باشند.

Smart Monitor M8

مانیتور M8 از سرویس‌های سرگرمی روز دنیا نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین سامسونگ برای این مانیتور یک ریموت کنترل با طراحی جذاب را در نظر گرفته تا کاربران به آسانی فرایند هدایت و فرماندهی را انجام دهند. سامسونگ برای این مانیتور یک دوربین سیار، دو بلندگوی 5 واتی و یک میکروفون حساس را در نظر گرفته است. البته این دوربین سیار از قابلیت ضبط تصاویر تا کیفیت 1080 پیکسل بهره می‌برد و با ویژگی آهنربایی می‌توان آن را به آسانی از مانیتور جدا کرد.

پشتیبانی از Airpaly یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این مانیتور سامسونگ محسوب می‌شود؛ کاربران با این قابلیت می‌توانند بدون استفاده از گجت‌های تبدیل و کابل‌ها تمام محصولات هوشمند اپل را از طریق وای فای به این مانیتور متصل کرده و از آنها استفاده کنند.

از سایر ویژگی‌های این مانیتور هوشمند سامسونگ می‌توان به بلوتوث 4.2، وای فای 5، درگاه MicroHDMI، زمان واکنش‌پذیری 4 میلی‌ثانیه‌ای، نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و درگاه اتصال شارژ USB-C اشاره کرد که خروجی این درگاه برای شارژ گوشی موبایل و سایر دستگاه‌ها نیز قابل استفاده است. همچنین این مانیتور از طراحی خاصی نظیر حاشیه فوق نازک و پایه قابل تنظیم بهره می‌برد. سامسونگ این محصول را در رنگ‌های متنوع به بازار عرضه کرده است.

مانیتور S4

بهترین مانیتورهای سامسونگ

مانیتور S4 به عنوان یکی دیگر از بهترین مانیتورهای سامسونگ به شمار می‌رود. سامسونگ این مانیتور را به گونه‌ای طراحی کرده تا به نیاز آن دسته از کاربران که در طول روز یا هفته باید در جلسه‌ها و کنفرانس‌های آنلاین متعددی حضور پیدا کنند، به خوبی پاسخ دهد. در همین راستا سامسونگ برای این مانیتور 24 اینچی یک وب‌کم 2 مگاپیسکلی با وضوح FHD، یک دوربین مادون قرمز، بلندگو و میکروفون داخلی را در نظر گرفته است.

کاربران این مانیتور دیگر به انجام فرایند ورود به سیستم نیازی نخواهند داشت؛ چرا که دوربین این دستگاه به همراه سایر سنسورهای بیومتریک می‌تواند چهره کاربر را شناسایی کرده و فرایند ورود به دستگاه را آسان کند. این مانیتور از پنل IPS با وضوح تصویر فول HD بهره می‌برد که به واسطه آن می‌تواند تصاویر را با روشنایی و کیفیت بسیار بالا به همراه رنگ‌های طبیعی به نمایش بگذارد.

Samsung monitor webcam S4

همچنین این مانیتور از طراحی ارگونومیک بهره می‌برد و می‌توان در محور عمودی و افقی آن را چرخاند. از سایر ویژگی‌های مانیتور S4 سامسونگ می‌توان به نمایش بیش از 16.7 میلیون رنگ، نرخ تازه‌سازی تصویر 75 هرتز، قابلیت محافظ چشم و لرزش‌گیر تصویر، یک درگاه LAN، یک درگاه HDMI، دو عدد USB 2.0، یک عدد درگاه Display و یک درگاه D-SUB اشاره کرد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*