'گارمین instinct crossover

ساعت هیبرید گارمین Instinct Crossover با عمر 72 روزه معرفی شد

گارمین از ساعت هوشمند هیبریدی جدید خود به نام Instinct Crossover با طراحی مقاوم در برابر حرارت و ضربه، عمر باتری فوق‌العاده و مجموعه کاملی از حسگرها رونمایی کرد.

گارمین از معرفی ساعت هوشمند هیبریدی جدید خود به نام Instinct Crossover با طراحی مستحکم و عمر باتری بالا خبر داد. این ساعت در سه نوع Instinct، Instinct Crossover Solar و Instinct Crossover Solar Tactical عرضه می‌شود و دارای ویژگی‌هایی نظیر نظارت بر سلامتی و ردیابی فعالیت 24 ساعته، متریال ساخت محکم با درجه نظامی، عمر باتری 70 روزه و غیره است. در ادامه نگاهی به مشخصات و قیمت این ساعت خواهیم داشت.

گارمین Instinct Crossover، یک ساعت هوشمند هیبریدی است که دارای عقربه‌های فیزیکی با پوشش Super-LumiNova و نمایشگر کوچکی با ابعاد 0.9 اینچ و وضوح 176 در 176 پیکسل است. این ساعت به لطف بهره‌گیری از استاندارد MIL-STD-810، در برابر حرارت و ضربه مقاوم است و برای استفاده در آب تا 10 اتسفر فشار هوا را تحمل می‌کند. علاوه بر این، ساعت هوشمند جدید گارمین به ردیابی GPS، پشتیبانی از چند GNSS، حسگرهای ABC و مسیربابی TracBack مجهز شده تا به کاربران کمک کند به نقاط شروع و مرجع خود برگردند.

ساعت هوشمند گارمین instinct crossover

علاوه بر این، گجت پوشیدنی گارمین با فناوری جدیدی که RevoDrive نامیده شده، عرضه می‌شود. این ویژگی ساعت‌های هوشمند را به صورت خودکار کالیبره می‌کند تا در صورت ضربه شدید، زمان دقیق را بدون مشکل نشان دهند.

ساعت هوشمند گارمین Instinct Crossover از سیستم پرداخت Garmin Pay و مجموعه کاملی از عملکردهای نظارت بر سلامت و ورزش این شرکت نیز پشتیبانی می‌کند. نسخه‌های خورشیدی این ساعت، در صورتی‌که در حالت صرفه‌جویی باتری قرار بگیرند، عمر باتری بی‌نهایت را ارائه خواهند داد. به طور کلی، نسخه استاندارد Instinct، برای 28 روز استفاده در حالت ساعت هوشمند رتبه‌بندی شده است. این در حالی است که نسخه‌های خورشیدی می‌توانند تا 70 روز دوام بیاورند.

ساعت هوشمند جدید گارمین هم‌چنین می‌تواند اطلاعاتی مانند اندازه‌گیری سطح VO2 Max و پالس اکسیمتر، سن تناسب اندام، وضعیت تمرین، بارگذاری و اثر، وضعیت HRV و زمان بازیابی را ارائه دهد. نسخه استاندارد این ساعت در دو رنگ آبی جزر و مد و گرافیت و با قیمت 499.99 دلار عرضه می‌شود. هم‌چنین نسخه استاندارد نیز 549.99 قیمت دارد. علاوه بر این، یک نسخه تاکتیکی از ساعت هوشمند گارمین Instinct Crossover kdc نیز ارائه می‌شود که تنها در رنگ مشکی و با قیمت 499.99 عرضه خواهد شد و قیمت نسخه خورشیدی آن نیز به 549.99 دلار می‌رسد. همه مدل‌ها در حال حاضر برای سفارش در ایالات متحده موجود هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*