لباسشویی شیائومی میجیا پولساتور

ماشین لباسشویی شیائومی میجیا Pulsator با قابلیت‌های جدید معرفی شد

ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی شیائومی میجیا Pulsator با 10 حالت شستشوی ویژه، فناوری خودتمیزشونده و قابلیت سنجش وزن هوشمند پارچه رونمایی شد.

شیائومی از مدل جدید ماشین لباسشویی میجیا Pulsator، با تغییری جزئی نسبت به نسخه پیشین که در سال گذشته عرضه شده بود، رونمایی کرد. محصول جدید با ضمانت 3 ساله و برچسب قیمت 1099 یوان (151 دلار) ارائه می‌شود. با این حال، در اولین دوره از فروش، این ماشین لباسشویی با قیمت 899 یوان (124 دلار) عرضه خواهد شد.

ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی میجیا Pulsator شیائومی، با تمرکز بر نیازهای شست‌وشوی خانواده‌های پرجمعیت طراحی شده و می‌تواند 45 پیراهن یا 4 مجموعه 4 تکه از تخت‌خواب یا 4 پرده یک متری از کف تا سقف را طی یک چرخه، شستشو دهد.

شیائومی میجیا پولساتور

این ماشین لباسشویی هم‌چنین قادر است پارچه‌ها را به طور هوشمند وزن کرده و از این طریق، میزان آب را به طور خودکار تنظیم کند. این ویژگی کارآمد به صرفه‌جویی در مصرف آب کمک می‌کند. لباسشویی میجیا Pulsator دارای 10 حالت شستشوی ویژه است که می‌تواند از لباس‌هایی با مواد مختلف مراقبت کند. این محصول هم‌چنین قادر است سطح آب را به تناسب تعداد لباس تنظیم کند.

لباسشویی جدید شیائومی از یک تپنده سیلیکون پنج پره استفاده می‌کند. به لطف بهبود قابل توجه در جریان آب، شستشویی سه‌بعدی 360 درجه این محصول قادر است لکه‌های سرسخت را به طور کامل از بین ببرد و از طریق پاکسازی عمیق، لباس‌های بسیار کثیف خود را به راحتی شستشو دهد.

لباسشویی پولساتور شیائومی

ماشین لباسشویی میجیا Pulsator هم‌چنین برای اولین بار در این سری، به حالت خودتمیزشونده مجهز شده است. در این حالت، سیلندرهای داخلی و خارجی توسط جریان آب با سرعت بالا تمیز می‌شوند. با استفاده از حالت خشک‌کن از طریق هوای لوله نیز رطوبت باقی‌مانده روی دیواره لوله می‌تواند از رشد کپک و باکتری جلوگیری کند. ماشین لباسشویی میجیا پولساتور شیائومی در حال حاضر برای پیش‌خرید در چین، از طریق وب‌سایت JD.com در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*