دیگنیتی پرستیژ

دیگنیتی پرستیژ ؛ مشخصات فنی، آپشن ها و قیمت قوی ترین خودرو مونتاژ ایران

گروه صنعتی بهمن به زودی کراس اوور کوپه خود را با نام دیگنیتی پرستیژ راهی بازار می‌کند. مشخصات فنی و امکانات رفاهی این محصول چیست؟

یکی از خودروسازان خصوصی موفق کشور، گروه بهمن است که بیشتر روی مونتاژ محصولات چینی متمرکز است. این شرکت خودروسازی توانسته طی سال‌های اخیر محصولات لوکس و گران قیمتی را راهی بازار ایران کند و جای خود را در بین قشر پولدار جامعه باز کرده است.

مشخصات کلی دیگنیتی پرستیژ

دو خودروی دیگنیتی و فیدلیتی جزو بهترین محصولات مونتاژ این خودروسازی هستند که مورد استقبال خریداران نیز قرار گرفته‌اند. جدیدترین خودروی بهمن، دیگنیتی پرستیژ، قرار است به زودی راهی بازار داخلی شود و قیمت آن نیز توسط رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش این کمپانی اعلام شده است.

دیگنیتی پرستیژ

مدتی پیش دیگنیتی پرستیژ در نمایشگاه خودروی تهران معرفی شد و اکنون نوبت به عرضه آن رسیده است. اولین گروهی که مجاز به ثبت سفارش برای خرید این خودرو هستند، نمایندگی‌های مجاز بهمن خواهند بود. این خودرو مدل ارتقا یافته و پیشرفته‌تر دیگنیتی پرایم است و مشخصات فنی بهتر و امکانات قابل قبول‌تری خواهد داشت. مطابق آنچه اعلام شده، قیمت مصوب این خودرو برای فروش، یک میلیارد و 120 میلیون تومان تعیین شده است.

دیگنیتی پرستیژ چه مشخصات فنی دارد؟

کلاس بدنه کراس اوور کوپه بهمن C است و ابعاد آن به ترتیب طول، عرض، ارتفاع و فاصله محوری عبارتند از: 4760 میلی‌متر، 1875 میلی‌متر، 1655 میلی‌متر و 2830 میلی‌متر. خوشبختانه ابعاد دیگنیتی پرستیژ باعث شده این خودروی کوپه مورد پسند مشتریان قرار بگیرد.

دیگنیتی پرستیژ

یکی از ایرادهای مهم و قابل توجهی که در خودروی دیگنیتی پرایم وجود داشت، ضعف در پیشرانه و گیربکس بود و خوشبختانه این مشکلات در دیگنیتی پرستیژ رفع شده‌اند. حجم این موتور توربوشارژ 2000 سی‌سی است و می‌تواند حداکثر قدرت 228 اسب بخار و گشتاور 355 نیوتن‌متر را تولید کند. نیروی محرکه نیز از طریق یک گیربکس 6 سرعته به محور جلو منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد پرستیژ تنها در 10 ثانیه اتفاق می‌افتد و مجهز به استاندارد آلایندگی یورو 6 خواهد بود.

امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی

تجهیزات ایمنی و رفاهی دیگنیتی پرستیژ نسبت به مدل قبلی خود بهتر است. برای مثال سیستم تعلیق این خودرو در قسمت عقب از نوع مولتی لینک است، در حالی که سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون خواهد بود. همچنین هر چهار چرخ خودرو مجهز به ترمز دیسکی است و از قابلیت‌های این نوع ترمزها می‌توان به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری الکترونیکی، ترمز کمکی، سیستم کنترل کشش و سیستم کنترل حرکت خودرو در سراشیبی اشاره کرد.

دیگنیتی پرستیژ

همچنین از جمله امکانات رفاهی که در دیگنیتی پرستیژ تعبیه شده می‌توان به سانروف پانورامیک، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سیستم ورود بدون کلید، چراغ‌های اتوماتیک و تمام ال ای دی جلو و عقب، صندلی برقی 10 حرکته راننده و 4 حرکته برقی سرنشین جلو، گرم‌ کن صندلی‌های جلو، صفحه کیلومتر (کلاستر) دیجیتالی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه دریچه تهویه برای سرنشینان عقب، نمایشگر مرکزی 10.25 اینچی همراه با 8 اسپیکر حرفه‌ای و آمپلی‌فایر 150 واتی پایونیر و درگاه USB برای سرنشینان، آینه‌های جانبی تاشو برقی، قابلیت تنظیم حالت رانندگی در 3 حالت استاندارد، اقتصادی و اسپرت، فرمان برقی و درب صندوق برقی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*