گوشی لایکا leitz phone 2

دومین گوشی اختصاصی لایکا معرفی شد؛ با Leica Leitz Phone 2 آشنا شوید

لایکا از دومین گوشی هوشمند خود به نام Leica Leitz Phone 2 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1، نمایشگر OLED و سایر مشخصات رده‌بالا رونمایی کرد.

لایکا در سال گذشته، طی همکاری با دو شرکت شارپ و سافت‌بانک، اولین گوشی هوشمند خود به نام Leitz Phone 1 را در ژاپن معرفی کرد. اکنون، این سازنده شاخص دوربین، از نسل دوم گوشی خود که Leitz Phone 2 نام دارد، رونمایی کرده است. به مانند سری Leitz Phone 1 که بر اساس گوشی هوشمند شارپ Aquos R6 ساخته شده بود، نسل جدید نیز بر پایه Aquos R7 که در سال جاری عرضه شده، تولید خواهد شد. تنها تفاوت‌های عمده میان دو محصول شارپ و تغییر برند یافته لایکا، در رنگ و نرم‌افزار است.

مشخصات گوشی لایکا Leitz Phone 2

گوشی هوشمند Leitz Phone 2 در تک رنگ سفید به نام “Leica White” وارد بازار خواهد شد. پیشتر سری Leitz Phone 1 در رنگ مشکی عرضه شده بود. جالب اینجاست که در هیچ بخشی از بدنه این گوشی هوشمند، برند و نام لایکا دیده نمی‌شود و تنها از نام تجاری “Leitz” استفاده شده است. این برند بر روی حلقه دوربین، بخش مرکزی پنل پشتی و درپوش لنز آلومینیومی که در قالب لوازم جانبی در جعبه وجود دارد، مشاهده می‌شود.

گوشی لایکا لاینز فون 2

دومین گوشی هوشمند لایکا از رابط اختصاصی این شرکت بر پایه اندروید 12 استفاده می‌کند و دارای ویجتی ویژه به نام LFI برای به نمایش درآوردن تصاویر ثبت شده توسط عکاسان لایکا است.

نرم‌افزار دوربین Leitz Phone 2 ویژگی‌هایی نظیر “Leitz Looks” را ارائه می‌دهد که برای لنزهای سری Leica M کاربرد دارد. تنظیمات سریع این برنامه بر اساس رابط کاربری دوربین لایکا شخصی‌سازی شده و هم‌چنین گزینه‌هایی برای انتخاب صدای شاتر سری Leica M و فیلترهای آن وجود دارد.

فارغ از تفاوت‌های ذکر شده، گوشی هوشمند لایکا لایتز فون 2، در واقع نسخه تغییر برند یافته شارپ Aquos R7 است. از این رو، این دستگاه نیز از سنسور تصویر 1 اینچی 47.2 مگاپیکسلی با لنز f/1.9 و یک سنسور تشخیص عمق 1.9 مگاپیکسلی استفاده می‌‌کند. هم‌چنین در قسمت جلویی، یک دوربین 12.6 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی قرار دارد.

دومین گوشی لایکا

این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 مجهز شده است. هم‌چنین یک اسلات کارت میکرو اس‌دی نیز برای افزایش بیشتر فضای ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت نیز تعبیه شده است.

لایکا Leitz Phone 2 دارای نمایشگر 6.6 اینچی Pro OGZO OLED با وضوح 2730 در 1260 پیکسل (+WUXGA)، عمق رنگ 10 بیتی، نرخ نوسازی 240 هرتز و حداکثر روشنایی 2000 نیت است. هم‌چنین حفره مرکزی در بالای صفحه‌نمایش دستگاه از فناوری دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند و یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک نیز در زیر نمایشگر قرار دارد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید لایکا می‌توان به جک 3.5 میلی‌متر هدفون، گواهی IP68 (مقاومت در برابر گرد و غبار و آب)، اتصال 5G، وای‌فای 6، بلوتوث 5.2، درگاه USB Type-C، فناوری NFC و GNSS، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، شارژ باسیم از طریق USB PD و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم اشاره کرد. گوشی لایکا Leitz Phone 2 در ژاپن با قیمت 225360 (1540 دلار) عرضه می‌شود و از تاریخ 18 نوامبر (27 آبان) در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*