قوی ترین گوشی های اندرویدی Antutu

قوی ترین گوشی های اندرویدی جهان در آبان 1401 از نگاه Antutu

بنچمارک Antutu قوی ترین گوشی های اندرویدی جهان در اکتبر 2022 (مهر و آبان 1401) را رتبه‌بندی کرد. شاید این فهرست دهگانه، مطابق انتظار شما نباشد.

پلتفرم‌های بنچمارک می‌توانند در سنجش قدرت واقعی یک دستگاه، موثر واقع شوند. انتوتو یکی از آن‌هاست که به طور مرتب، بهترین گوشی های اندرویدی جهان را رتبه‌بندی می‌کند. بر اساس تازه‌ترین فهرست منتشر شده توسط Antutu، گوشی های مجهز به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، قوی ترین دیوایس‌های اندرویدی شناخته شدند و سه جایگاه نخست را به خود اختصاص دادند.

جالب اینکه در بین 10 رتبه برتر، 9 گوشی از تراشه کوالکام قدرت می‌گیرند و تنها نام غیر خودی بین آن‌ها، دایمنسیتی 9000 مدیاتک است.

قوی ترین گوشی های اندرویدی آبان 1401 از نگاه Antutu

بر اساس امتیازهای ثبت شده در بنچمارک انتوتو، پرقدرت‌ترین گوشی حال حاضر بازار اندروید، ایسوس راگ فون 6 با 16 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی است.  این گوشی موفق به کسب 1 میلیون 117 هزار و 77 امتیاز شد.

قوی ترین گوشی های اندرویدی Antutu

ایسوس راگ فون 6 پرو 512+18 گیگابایتی با حداقل اختلاف، در جایگاه دوم ایستاده و شیائومی 12 تی پرو با بیش از 1 میلیون و 61 هزار امتیاز، سوم است. گوشی های گیمینگ رد مجیک 7 و بلک شارک 5 پرو هم رتبه‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

اما ویوو ایکس 80، تنها گوشی بهره‌مند از تراشه مدیاتک در این فهرست، عنوان ششمی را کسب کرد. سامسونگ و موتورولا هم بی‌نصیب نمانده‌اند؛ چهار رتبه بعدی به گوشی های موتورولا اج 30 پرو، گلکسی زد فولد 4، شیائومی 12 پرو و موتورولا اج ایکس 30 تعلق گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*