نسخه Infinite Lagrange Edition ردمجیک 7 اس پرو

ردمجیک 7S Infinite Lagrange Edition ، یک گوشی گیمینگ و منحصر به فرد است

نسخه Infinite Lagrange Edition گوشی گیمینگ ردمجیک 7 اس پرو – Red Magic 7S Pro با جعبه‌ای ویژه معرفی شد. در ادامه شاهد مشخصات آن باشید.

ردمجیک، برند زیر مجموعه شرکت چینی نوبیا به تازگی نسخه ویژه جدیدی را از گوشی گیمینگ ردمجیک 7S پرو با همکاری بازی استراتژی Infinite Lagrange برای پی‌سی و گوشی‌های هوشمند معرفی کرده است. گوشی گیمینگ منحصر به فرد ردمجیک 7S Infinite Lagrange Edition مختص به بازار چین است و بنا اعلام حساب رسمی ردمجیک در شبکه اجتماعی ویبو، کاربران با ثبت نام در برنامه رسمی Infinite Lagrange می‌توانند وارد قرعه‌کشی این گوشی شوند. گفتنی است این شرکت مدتی قبل نسخه‌ای ویژه از 7 اس پرو بر پایه شخصیت Bumblebee از مجموعه فیلم‌های Transformers را به بازار ارائه داده بود.

نسخه Infinite Lagrange Edition ردمجیک 7 اس پرو

نسخه Infinite Lagrange دارای رنگ نقره‌ای به علاوه المان‌هایی از بازی Infinite Lagrange است. این گوشی گیمینگ چینی به همراه جعبه‌ای مخصوص عرضه می‌شود که حاوی فن خنک‌کننده وصل‌شدنی، قاب ویژه و شارژر 100 واتی است.

نسخه Infinite Lagrange Edition ردمجیک 7 اس پرو

درباره مشخصات فنی نسخه Infinite Lagrange ردمجیک 7S پرو باید گفت که این گوشی چینی از یک نمایشگر امولد 6.8 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی بهره می‌برد. داخل آن هم چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در کنار چیپست اختصاصی ردمجیک با نام Red Core 1 جا گرفته است که عملکرد گیمینگ را تقویت می‌کند. ضمن اینکه یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ 135 واتی در آن پیدا می‌شود.

سیستم دوربین ردمجیک 7S Infinite Lagrange Edition یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در قسمت جلو را در بر می‌گیرد. در خصوص نرم‌افزار هم بهره‌گیری این گوشی گیمینگ از رابط کاربری Red Magic 5.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 لازم به ذکر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*