نسخه ترنسفورمرز ادیشن رد مجیک 7S Pro

نسخه خاص و بسیار جذاب گوشی رد مجیک 7S Pro با طراحی الهام گرفته از فیلم ترنسفورمرز معرفی شد

نسخه ویژه گوشی رد مجیک 7S Pro با ظاهری شبیه به شخصیت Bumblebee مجموعه فیلم‌های ترنسفورمرز، مشخصات فنی بالارده و قیمت ۹۶۰ دلاری معرفی شد.

امروز کمپانی نوبیا از یک نسخه ویژه از خانواده رد مجیک 7S را رونمایی کرد. طراحی این مدل که رد مجیک 7S Pro Bumblebee Special Edition است، از شخصیت دوست‌داشتنی ترنسفورمرز الهام گرفته است.

نسخه ترنسفورمرز ادیشن رد مجیک 7S Pro

همانطور که از نامش پیداست، این نسخه ویژه رد مجیک 7S Pro ظاهری شبیه به شخصیت Bumblebee از سری فیلم‌های ترنسفورمرز را ارائه می‌کند. این شامل رنگ زرد بدنه با برچسب‌های مشکی رنگ می‌شود. جدا از خود گوشی، جعبه گوشی نیز از همین تم طراحی پیروی می‌کند و چند وسیله جانبی دیگر نیز با همین تم همراه گوشی ارائه می‌شوند.

در حالی که ظاهر این گوشی منحصر به فرد است، تغییراتی نیز در طراحی رابط کاربری آن ایجاد شده است. این نسخه از یک تم ویژه بهره می‌برد تا با ظاهر بیرونی آن یکپارچگی داشته باشد. علاوه بر این، داخل جعبه آن یک قاب مشکی رنگ جذاب، یک فن متصل شونده برای خنک‌کنندگی بهتر و چند وسیله جانبی دیگر نیز قرار گرفته است. به جز این تغییرات، همه چیز زیر قاب این گوشی شبیه نسخه معمولی گوشی Red Magic 7S Pro است.

نسخه ترنسفورمرز ادیشن رد مجیک 7S Pro

سخت افزار این گوشی را چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی تشکیل می‌دهد. یک نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی در جلوی این گوشی حضور دارد. قاب پشتی آن از دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند و انرژی آن هم توسط یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که خود آن با توان ۱۳۵ واتی به سرعت هر چه تمام شارژ می‌شود.

قیمت نسخه ترنسفورمرز ادیشن رد مجیک 7S Pro

نوبیا قرار است این گوشی را با قیمتی در حدود ۹۶۰ دلار وارد بازار کند. البته مشخص نیست وارد چه بازارهایی می‌شود.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*