رابط miui 14

سورپرایز شیائومی برای رابط کاربری MIUI 14: تبلیغات بی تبلیغات!

به نقل از یک گزارش جدید، شیائومی قصد دارد رابط کاربری جدید MIUI 14 را بدون تبلیغات، بلوت‌ویر و برنامه‌های از پیش نصب شده اضافی منتشر کند.

شیائومی نیز مانند برخی دیگر از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، از طریق رابط کاربری خود به نمایش تبلیغات می‌پردازد. این تصمیم باعث شده تا شرکت چینی بتواند درآمد خود را افزایش داده و در نتیجه، محصولات را با قیمت پایین‌تر و رقابتی عرضه کند. با این حال، به نظر می‌رسد که سیاست فعلی، با انتشار رابط کاربری MIUI 14 دستخوش تغییر خواهد شد.

از آغاز زمانی‌که شیائومی شروع به گنجاندن تبلیغات در رابط MIUI کرده است، سال‌ها می‌گذرد. این تبلیغات را می‌توان در چند برنامه اختصاصی این شرکت از جمله مرورگر Mi و Mi Video مشاهده کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که این شیوه بازاریابی، در مناطقی خاص از جمله هند حضور پررنگ‌تری دارد و تبلیغات، به ویژه در گوشی‌های ارزان‌قیمت نیز با حجم گسترده‌تری پخش می‌شوند.

با اینکه روش‌هایی برای غیرفعال کردن این محتوای اضافی و ناخوشایند وجود دارد، اما همه کاربران از این گزینه آگاه نیستند. از این رو، شیائومی تلاش کرده تا این فرآیند را در رابط کاربری MIUI 13 ساده‌تر کند. با این وجود، سیاست فعلی پخش تبلیغات، به احتمال زیاد در آینده نزدیک دستخوش تغییرات قابل توجهی خواهد شد. طبق یک گزارش، این احتمال وجود دارد که تبلیغات در رابط کاربری MIUI 14 به طور کامل غیرفعال شوند.

رابط کاربری miui 14

انتشار رابط کاربری MIUI 14، به معنای پایان تبلیغات شیائومی نیست

بر اساس گزارش MyDrivers، نسخه آتی MIUI 14 ممکن است شامل هیچ‌گونه تبلیغاتی نباشد. بدین ترتیب، این سازنده قصد دارد محصولات خود را برای افرادی که هرگز تصمیم به خرید یک گوشی از برند شیائومی نداشته‌اند را جذاب‌تر کند. به گفته این منبع، رابط کاربری MIUI 14 با تمرکز بر رهایی از شر بلوت‌ویر و برنامه‌های از پیش نصب شده، منتشر خواهد شد.

شیائومی پیشتر نیز در MIUI 13 اقداماتی را در این زمینه انجام داده بود. برای یادآوری، گوشی شیائومی 12 که در چین عرضه شد، حتی در مقایسه با آیفون و گوشی‌های سامسونگ نیز با برنامه‌های از پیش نصب شده کم‌تری همراه بود و تنها 7 برنامه شامل گالری، دوربین و تلفن به طور پیش‌فرض بر روی دستگاه نصب بودند.

علاوه بر این تغییر قابل توجه، رابط کاربری MIUI 14 چندین پیشرفت کاربردی خواهد داشت که از جمله آنها می‌توان به آپدیت‌ برنامه‌های ساعت، هواشناسی و ابزار تقویم اشاره کرد. هم‌چنین یک حالت پوشه بزرگ برای تسهیل تعامل بین تلفن همراه و صفحه دسکتاپ نیز طراحی شده است. از آنجاکه شیائومی رابط کاربری جدید خود را به همراه گوشی رده‌بالای Xiaomi 13 در پایان مان نوامبر منتشر خواهد کرد، بنابراین به زودی اطلاعات بیشتری از این نسخه در دسترس قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*