آیفون تاشو

اولین آیفون تاشو تولید شد اما هیچ ربطی به اپل ندارد + ویدیو

از زمان معرفی اولین گوشی تاشو جهان، بسیاری از مردم منتظر معرفی اولین گوشی تاشو اپل بودند. حالا کاربران دست به کار شده‌اند و اولین گوشی تاشو آیفون را خودشان معرفی کرده‌اند!

فرقی ندارد ویدئویی که در ادامه می‌بینید را باور کنید یا فکر کنید با یک دیپ فیک به شدت حرفه‌ای طرف هستید؛ نکته مهم این است که اولین آیفون تاشو، حتی اگر فیک هم باشد باز هم محصولی به شدت جذاب است.

 

چند سال است کاربران منتظر معرفی گوشی تاشو اپل هستند اما این غول دنیای تکنولوژی، هنوز علاقه به ورود به بازار این گجت های جذاب ندارد. ویدئویی که در ادامه می‌بینید، نشان‌دهنده یک گوشی آیفون تاشو است که توسط مهندسانی مستقل، به یک لولا و مکانیزم تاشو مجهز شده است. این گوشی از گوشی‌های تاشو سامسونگ و موتورولا الهام گرفته است.

اگر ویدئو منتشر شده واقعی باشد،‌ با وجود استفاده از لولای یک گوشی تاشو دیگر و استفاده از آن در یک آیفون، شاهد گجتی هستیم که اپل همچنان با دلایلی نامعلوم، هنوز سراغ ساختنش نرفته است. البته در این ویدئو هم گوشی آیفون به جز یک لحظه، به صورت کامل نمایش داده نمی‌شود و ممکن است گوشی مذکور، اصلا آیفون نباشد.

آیا اپل روزی اولین آیفون تاشو را خواهد ساخت؟

آن طور که شواهد نشان می‌دهند، اپل فعلا برنامه‌ای برای معرفی یک گوشی تاشو در ماه‌های آینده ندارد. با این حال اطلاعاتی که در ماه‌های اخیر منتشر شده‌اند نشان می‌دهند کوپرتینو نشین‌ها، می‌خواهند در آینده از اولین گوشی تاشونده خود رونمایی کنند. فعلا این شرکت مشغول توسعه قطعات مهم این گوشی‌ها مانند نمایشگر و لولا است.

آیفون تاشو

اپل در سال‌های اخیر نشان داده بدون تحقیق کامل، از یک تکنولوژی استفاده نخواهد کرد و تا جایی که امکان دارد، از ویژگی‌های فعلی‌اش بهره خواهد برد. البته این رفتار اپل،‌ گاهی اعصاب کاربرانش را نیز خرد کرده و اگر اپل بخواهد از تکنولوژی گوشی‌های تاشو نیز مانند ویژگی‌هایی مثل دوربین سلفی با طراحی حفره‌ای، ویجت‌ها، پشتیبانی از لانچرها و… عمل کند شاید بازار گوشی‌های تاشو را برای همیشه از دست بدهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*