آپدیت One UI 5 و اندروید ۱۳ برای گلکسی A33 5G سامسونگ

آپدیت One UI 5 و اندروید ۱۳ برای گلکسی A33 5G سامسونگ منتشر شد

آپدیت One UI 5 و اندروید ۱۳ برای گلکسی A33 5G سامسونگ منتشر شد. البته این بروزرسانی را فعلاً کاربران اروپایی دریافت کرده‌اند.

در گزارش‌ها دریافت کرده بودیم که سامسونگ از دو هفته دیگر شروع به انتشار بروزرسانی One UI 5.0 و اندروید ۱۳ برای گلکسی A33 5G در کره جنوبی و آلمان خواهد کرد. اما ظاهراً این اتفاق زودتر از موعد رخ داده و گوشی پرفروش گلکسی ای ۳۳ با نسخه فریمور A336BXXU4BVJG این بروزرسانی را دریافت کرده است.

آپدیت جدید این گوشی حجم ۲ گیگابایتی داشته و تمام امکانات اندروید ۱۳ و رابط کاربری سفارشی وان یو آی ۵.۰ را در بر می‌گیرد. با این حال به جای پچ امنیتی ماه نوامبر ۲۰۲۲ که در حال حاضر داخل آن هستیم، پچ امنیتی ماه گذشته میلادی که اکتبر ۲۰۲۲ را ارائه می‌کند.

سامسونگ در حال حاضر بروزرسانی اندروید 13 را در اختیار کاربران اروپایی گوشی گلکسی A33 5G قرار داده است. بنابراین اگر ساکن دیگر مناطق مثل ایران هستید، احتمال اینکه با چند روزی تأخیر بتوانید این آپدیت را دریافت کنید زیاد است. با رفتن به صفحه تنظیمات گوشی و سپس منوی Software update می‌توانید به صورت دستی هم دریافت این بروزرسانی را امتحان کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*