تویوتا پریوس جدید

تویوتا پریوس جدید با ظاهری عجیب در راه است

کمپانی تویوتا به تازگی تصاویر جدیدی از یک خودروی مبهم منتشر کرده که احتمالا تویوتا پریوس جدید است. در ادامه با جزئیات این خودرو آشنا شوید.

شرکت تویوتا یکی از برندهای محبوب ژاپنی برای جهانیان است. این شرکت به تازگی از خودروی تویوتا پریوس خود با ظاهری عجیب و غریب رونمایی کرده است. تصاویری که از پریوس در فضای مجازی منتشر شده مبهم است و روی آن اسم Hybrid Reborn گذاشته شده که به معنای تولد دوباره هیبرید است.

تویوتا پریوس جدید در راه است؟

البته گفتنی است که تصاویری که چند روز پیش توسط این کمپانی منتشر شده مستقیماً به تویوتا پریوس اشاره نمی‌کند، ولی از آنجایی که این خودرو هیبریدی است می‌توان حدس زد این توصیفات جز برای پریوس نیست. از طرف دیگر اگر پیشرانه HEV را نادیده بگیریم، یکی از مولفه‌های دیگر در طراحی این خودرو ما را به سمت پریوس راهنمایی می‌کند.

تویوتا پریوس جدید

هنرمندان CGI تصمیم گرفته‌اند از روی این تصاویر شبح مانند و مبهم خودروی احتمالی تویوتا را تصویرسازی کنند. همچنین ویدیویی از این محصول منتشر شده که باید ببینید. ظاهرا طراحی این خودرو شبیه به عنکبوت است و اگر ترسی از این حشره ندارید می‌توانید نگاهی به کانال یوتیوبی Digimods Design بیندازید.

محصول جدید کمپانی تویوتا دارای جلو پنجره‌ای بزرگی به رنگ مشکی و با الگوی مشبکی است و چهار چراغ ال ای دی و قسمت‌های جانبی سپر آن مشتری را یاد عنکبوت می‌اندازد. بنابراین این خودرو به احتمال زیاد همان تویوتا پریوس 2024 یا 2025 است که به زودی رونمایی رسمی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*