نمونه تصویر دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا

نمونه تصویر دوربین گلکسی اس 23 اولترا رقبا را به چالش می‌کشد

نمونه تصویری از دوربین گلکسی اس 23 اولترا منتشر شد. خروجی Galaxy S23 Ultra در مقایسه با اس 22 اولترا و پیکسل 7 پرو به وضوح به چشم می‌آید.

درحالی که همه مشتاقانه انتظار معرفی پرچمدار جدید سامسونگ را می‌کشند، افشاگر خوش‌سابقه Ice Universe تصویری گرفته شده با دوربین گلکسی اس 23 اولترا در کنار تصاویر دیگری از همان سوژه از گلکسی اس 22 اولترا و پیکسل 7 پرو را به اشتراک گذاشته است.

با توجه به شنیده‌ها تاکنون، تقریباً به این اطمینان رسیده‌ایم که گلکسی S23 Ultra دوربین 200 مگاپیکسلی جدیدی با دیافراگم بزرگ‌تر را جایگزین دوربین 108 مگاپیکسلی S22 خواهد کرد. افشاگر Ice Universe پیش‌تر نمونه تصویر دیگری از دوربین گلکسی اس 23 اولترا را جهت مقایسه با مدل اولترای اس 22 منتشر کرده بود و همان‌طور که انتظار می‌رفت، گوشی پرچمدار پیش روی سامسونگ خروجی به مراتب بهتری را نسبت به گوشی قبل از خود ارائه می‌داد.

حالا Ice Universe نمونه تصویر جدید گلکسی S23 اولترا را کنار نمونه‌هایی دیگر از گلکسی S22 اولترا و پیکسل 7 پرو گذاشته است. او در ابتدا بدون اینکه مشخص کند هر تصویر با کدام گوشی گرفته شده، از دنبال‌کنندگان خود خواست که بین سه نمونه عکس زوم‌شده موجود بهترین عکس از نظر خودشان را اعلام کنند. اکثر کاربران هم دقیقاً به همان عکسی رای دادند که با گلکسی اس 23 اولترا گرفته شده است.

اینکه گلکسی اس 23 اولترا بهتر از مدل اولترای اس 22 عمل کند جای تعجبی ندارد، ولی نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که مدل اولترای اس 23 جزئیاتی نظیر خطوط و برآمدگی‌های روی میوه‌های موجود در عکس را بهتر از پیکسل 7 پرو حفظ کرده است. پیکسل 7 پرو که ماه گذشته رسماً به بازار معرفی شد، یکی از بهترین دوربین‌های چند وقت اخیر را در اختیار دارد.

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

یک سنسور با رقم مگاپیکسل بالاتر، در زمینه زوم دیجیتال نسبت به یک سنسور با رزولوشن کمتر مثل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی پیکسل 7 پرو برتری دارد. علت خروجی بهتر یک سنسور با رقم مگاپیکسل بیشتر این است که در صورت بزرگ‌نمایی تصویر، همچنان پیکسل‌های بیشتر و در نتیجه سطح جزئیات عکس حفظ می‌شود.

به گفته Ice Universe در گذشته، دوربین گلکسی اس 23 اولترا چشمگیرترین پیشرفت چند سال اخیر را رقم خواهد زد. در آخر گفتنی است که بنا به شایعه‌های اخیر، احتمال دارد سامسونگ در یک یا دو ماه آتی رسماً گوشی پرچمدار جدید خود را معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*