گلکسی S23 رونمایی

تاریخ رونمایی از گوشی های گلکسی S23 سامسونگ احتمالا مشخص شده است

سامسونگ احتمالا امسال زودتر از سال‌های قبل از خانواده گلکسی S23 خود رونمایی خواهد کرد. بنابراین تعجب نکنید اگر سری گلکسی اس ۲۳ ماه آینده معرفی شدند!

تمامی شواهد و قراین حاکی از این هستند که سامسونگ امسال تصمیم دارد گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 23 خود را زودتر از موعد رونمایی و عرضه کند.‌ صبح روز گذشته، پوستر پیش خرید محصولات خانواده گلکسی S23 در اینترنت منتشر شد که تاریخ رونمایی هر سه عضو این خانواده را روز جمعه، دوم دی  و تاریخ عرضه آن به بازار را دو هفته بعد، شانزدهم دی اعلام کرده است.

برای مقایسه، بد نیست بدانید که خانواده گلکسی اس 22 سامسونگ، سال گذشته روز بیستم بهمن ماه رونمایی شده و در تاریخ ششم اسفند ماه روانه بازار شدند.

تاریخ رونمایی سری گلکسی S23؛ احتمالا زودتر از هرسال!

البته بررسی‌های جدید افشاگران توییتر نشان‌دهنده این است که پوستر منتشر شده در اینترنت واقعی نبوده و صرفا توسط یک تیم تبلیغاتی طراحی شده بود. بنابراین اطلاعات درج شده در این پوستر نیز چندان قابل اتکا نخواهند بود.

با این وجود، واقعی نبودن پوستر اخیر مربوط به خانواده Galaxy S23 به معنای صحت نداشتن اطلاعات مندرج در آن‌ها نیست. اطلاعات اخیر منتشر شده از هند حاکی از این هستند که رویداد آنپکد (Unpacked) بعدی سامسونگ که در آن شاهد رونمایی از سه گوشی گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا خواهیم بود، در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.‌ به بیان دیگر، تعجبی ندارد اگر کره‌ای‌ها تصمیم بگیرند پرچمداران جدیدشان را ظرف یک یا دو ماه آینده رونمایی کنند. به این ترتیب، سامسونگ برای توسعه نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود ( گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5) زمان بیشتری در اختیار خواهد داشت.

گلکسی S23 رونمایی

پیش از این، سه گوشی خانواده Galaxy S23 در موسسه استاندارد هند حاضر شده بودند. کد مدل نسخه اولترا در این موسسه برابر با SM-S918B/DS بود و نسخه‌های استاندارد و پلاس نیز به ترتیب با کدهای SM-S911B/DS و SM-S916B در این موسسه حاضر شدند. همچنین با دقت در تصاویر بالا، سه محصول با کدهای SM-K741B/DS و SM-K746B/DS و SM-K748B/DS نیز قابل مشاهده هستند که می‌توانند نشانی از خانواده جدیدی تحت نام Galaxy K باشند که در آینده معرفی خواهند شد. دقت کنید که عبارت SM در ابتدای کد محصولات مخفف عبارت Samsung Mobile است.

مشخصات احتمالی خانواده گلکسی اس 23 سامسونگ

بر اساس شایعات موجود، نسخه استاندارد از گلکسی اس 23 صفحه نمایشی 6.1 اینچی در اختیار داشته و از پانل‌هایی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس استفاده خواهد کرد. از سوی دیگر، نسخه پلاس هم صفحه نمایشی 6.6 اینچی و امولد داشته و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی را درون حفره دایره‌ای بالای صفحه جای داده است. همچنین در قسمت پشت این دو مدل از Galaxy S23 شاهد استفاده از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک حسگر 10 مگاپیکسلی تله فوتو خواهیم بود.

گلکسی S23 رونمایی

نسخه اولترا از گلکسی اس 23 هم صفحه نمایشی 6.8 اینچی داشته و به پانل‌های داینامیک امولد با رزولوشن 1440p یا QHD+ تجهیز شده است. همچنین در قسمت پشت این مدل، دوربین جدید 200 مگاپیکسلی سامسونگ در کنار یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین 10 مگاپیکسلی تله فوتو به کار رفته‌اند.

گلکسی S23 رونمایی

این گوشی همچنین از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که با توان 25 وات شارژ می‌شود.

هر سه گوشی یاد شده صفحه نمایشی 120 هرتزی داشته و از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره خواهند برد. البته برخی شایعات هم به احتمال استفاده از تراشه اگزینوس 2300 سامسونگ در برخی مناطق اشاره دارند که البته هنوز هیچ‌گونه خبر رسمی در خصوص آن‌ها منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*