مشخصات گوشی وان پلاس ۲ مینی فاش شد

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد کمپانی چینی وان پلاس در حال کار بر روی نسخه مینی پرچم دار جدید خود یا همان گوشی وان پلاس ۲ می باشد.بر اساس مشخصاتی که از طریق بنچمارک Geekbench منتشر شده است ، وان پلاس ۲ مینی ( OnePlus 2 Mini ) مشخصات مشابه وان پلاس ۲ را در قالب صفحه نمایشی ۴.۶ اینچی ارائه خواهد کرد.اگر این اطلاعات صحیح باشد ، سرانجام شاهد ارائه رقیبی برای اکسپریا Z5 کامپکت سونی خواهیم بود.

طبق اطلاعات فاش شده از طریق Geekbench  ، در وان پلاس ۲ مینی از نمایشگر ۴.۶ اینچی با وضوح ۱۰۸۰*۱۹۲۰ استفاده می شود و قلب دستگاه را هم پردازنده هشته هسته ای اسنپ دراگون ۸۱۰ در فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز به همراه واحد پردازش گرافیکی adreno 430 تشکیل می دهند.

دوربین اصلی دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی بوده و قابلیت ضبط ویدئوهای ۴K را نیز دارد. این بخش همچنین به تکنولوژی هایی نظیر تشخیص چهره و auto focus نیز مجهز شده است. دوربین دوم نیز ۵ مگاپیکسلی می باشد.

حافظه داخلی گزارش شده برای این مدل نیز ۶۴ گیگابایت است که البته به احتمال زیاد شیار کارت حافظه نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد. اما جالب ترین نکته درباره وان پلاس ۲ مینی حافظه RAM آن است که بر اساس این اطلاعات ۴ گیگابایت گزارش شده. همچنین جالب است بدانید در مشخصات فاش شده هیچ اثری از قابلیت HDR در دوربین و فناوری اتصالی NFC در وان پلاس ۲ مینی دیده نمی شود.

هنوز جزئیات بیشتری درباره قیمت و زمان معرفی این دستگاه منتشر نشده اما می توان انتظار داشت در آینده نزدیک شاهد رونمایی از OnePlus 2 Mini باشیم.

oneplus-2-mini-1

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یه چند وقت دیگه یه قاب هم محافظ میزنه برای سونی.
    هنری جز آب بستن به کار خو نداره.