منتظر مانیتورهای گیمینگ و لپ‌تاپ‌های Ultra PC ال جی در CES 2016 باشید

تا دیروز خبری از برنامه ال جی برای حضور در نمایشگاه CES 2016 نبود و نمی دانستیم که این کمپانی قرار است چه محصولاتی را به این رویداد بزرگ بیاورد.اما از شب گذشته ، برنامه های ال جی برای CES 2016 در حال انتشار است.پس از اعلام حضور سیستم‌های صوتی و ساندبارهای پیشرفته ال جی ، حالا این کمپانی در بیانیه ای از حضور جدیدترین مانیتورهای گیمینگ و لپ‌تاپ‌های Ultra PC خود در نمایشگاه CES 2016 خبر داده است.هرچند که هنوز مشخص نیست که آیا ال جی اسمارت فون جدیدی را به این نمایشگاه خواهد آورد یا خیر.

همگام با پررنگتر شدن نقش کامپیوترها در زندگی مرفه امروزی، شرکت ال‌جی الکترونیکس برای ایجاد آزادی عمل برای مصرف‌کنندگان در شخصی‌سازی فضای کاری و بازی‌های رایانه‌ای و برطرف شدن نیازهایشان از محصولات جدیدش رونمایی خواهد کرد. در نمایشگاه CES 2016، از جدیدترین مانیتورهای UltraWide 21:9، مانیتورهای گیم ۴K و لپ‌تاپ‌های Ultra PC که همگی برای بهره‌وری حداکثری و پاسخ به تقاضاهای سرگرمی امروزی طراحی شده‌اند پرده‌برداری خواهد کرد.

نمایش مونیتورهای ال‌جی در CES شامل چند بخش خواهد بود. یک بخش برای گیمرها و حرفه‌ای‌های دیجیتال است که مانیتور UltraWide™ منحنی ۲۱:۹ با صفحه ۳۴ اینچی (مدل ۳۴UC98) را در بر می‌گیرد. این مونیتور صفحه نمایش بزرگ QHD 3440 x 1440 دارد و فناوری بهبود تصاویر IPS و قابلیت‌های استریمینگ برای برطرف کردن نیازهای گستره وسیعی از کاربران نظیر گیمرها و حرفه‌ای‌های رسانه‌های دیجیتال در طراحی این مونیتور در نظر گرفته شده است. این مانیتورها حس چندرسانه‌ای را به تولیدکنندگان محتوا و تماشاگران حرفه‌ای به ارمغان می‌آورند.

مدل ۳۴UC88 شرکت ال‌جی تصاویر QHD را با صفحه نمایش UltraWide™ منحنی ۲۱:۹ عرضه می‌کنند. مانیتور Ultra HD 4K دیگر شرکت ال‌جی که از لحاظ کیفیت مشابه است مدل ۲۷UD68 است که تصاویری بسیار شفاف دارد که جای دیگر هرگز دیده نمی‌شود. هر دو این مانیتورها از فناوری پیشرفته AMD به نام FreeSync برای تجربه جاری و یکپارچه بازی و بدون هیچگونه فریم شکسته، شطرنجی و مصنوعی استفاده می‌کنند. یکی از مسئولین رسانه‌ای شرکت AMD می‌گوید:

اضافه کردن FreeSync به مانیتورهای UltraWide ال‌جی به گیمرها کمک می‌کند بدون دستکاری تنظیمات گرافیکی یک قدم از رقبایشان جلوتر باشند.

شرکت ال‌جی در غرفه‌اش در نمایشگاه CES از مانیتور   ۲۱:۹ UltraWide™ مدل ۳۴UM88 نیز رونمایی می‌کند. این مانیتور ابزار خوبی برای حرفه‌ای‌های دیجیتال مانند فوتوشاپ‌کارها و گرافیست‌هاست که به بازتولید دقیق تصاویر نیاز دارند است. فضای دید وسیع این مانیتورها با تولید فضای کار وسیعتر بهره‌وری را بهبود می‌بخشد و کاربران می‌توانند تصاویر را کنار هم بگذارند و در یک زمان چندین عمل را انجام دهند. همچنین، پشتیبانی Thunderbolt™ ۲ این مانیتور قابلیتی بسیار ضروری برای کسانیست که با فایل‌های تصویر و ویدئوی بزرگ کار می‌کنند.

همچنین CES آغازی بر مانیتورهای Ultra HD 4K ال‌جی مدل ۲۷UD88 خواهد بود که مانیتوری ۲۷ اینچی طراحی شده برای حرفه‌ای‌های خلاق است و به فناوری پورت USB-C مجهز است.

با ارائه نسل جدید اتصال دستگاه‌های جانبی، این مانیتور به کاربران اجازه می‌دهد تا لپ‌تاپشان را با همان  سرعت شارژ با سیم تغذیه معمولیشارژ کنند و به طور همزمان داده‌ها را نیز رد و بدل کنند. کابل تکی کاربران را قادر می‌سازد که لپ‌تاپشان را به مانیتور خارجی متصل کنند و از مانیتور به عنوان منبع توان خارجی استفاده کنند. مدل ۲۷UD88 همچنین تنظیمات رنگ از پیش تعیین شده نظیر استانداردهای برادکستینک Rec. 709 و SMPTE-C را ارائه می‌کند که به کاربران راهی ساده و سریع برای تنظیم تصویر مطابق با محتوایی که بر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود را می‌دهد.

افزون بر فناوری نمایش انحصاری IPS برای بهبود رنگ، شرکت ال‌جی عناصر طراحی شگفت‌انگیزی را برای محصولات ۲۰۱۶ خود در نظر گرفته است. قاب تقریباً نامرئی و پایه شیک ArcLine زیبایی و وقار را مجسم کرده است و به خوبی با صفحه‌ها نمایش‌های IPS قرین شده‌اند.

بازدیدکنندگان غرفه ال‌جی در نمایشگاه CES این شانس را خواهند داشت که برای اولین بار جدیدترین کامپیوترهای همراه این شرکت را تجربه کنند. بر خلاف صفحه نمایش بزرگ ۱۵.۶ اینچی، مدل ۱۵Z960 از لپ‌تاپ‌های ۱۴ اینچ معمولی بزرگتر نیست. به عنوان سبکترین لپ‌تاپ ۱۵ اینچی جهان، gram 15 ال‌جی طوری ساخته شده است که تنها با وزن ۹۸۰ گرم بسیار بادوام باشد. این لپ‌تاپ سبک بهترین انتخاب برای کارمندان شرکت‌های شلوغ و دانشجویان پرمشغله است. با پردازنده نسل ششمی Core™ شرکت Intel® و ویندوز ۱۰، gram 15 شرکت ال‌جی بهره‌وری بالا و جابه‌جایی راحت را یکجا در خود جمع کرده است.

جانگ ایک-هان رئیس بخش مانیتور و کامپیوتر شرکت ال‌جی الکترونیک می‌گوید:

ما همیشه از نمایش نوآوری‌ها در زمینه مانیتور و کامپیوتر به مخاطبان بین‌المللی در نمایشگاه CES هیجانزده می‌شویم. با تولید محصولات ممتاز، محیا کردن احساس زیبایی و تجربه برتر برای مصرف‌کنندگان، ال‌جی همیشه نوآور و مبتکر بوده است.

بازدیدکنندگان نمایشگاه CES 2016 دعوت می‌شوند تا از غرفه ال‌جی در لاس‌وگاس، سالن مرکزی شماره ۸۲۰۴ از ۶ تا ۹ ژانویه بازدید نمایند و مانیتورها و کامپیوترهای ال‌جی را از نزدیک تجربه کنند.

منبع : LG

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*