شیائومی می میکس آلفا

بهترین و بدترین گوشی های شیائومی

شیائومی از ابتدای کارش فراز و فرودهای زیادی داشته و در کنار معرفی بهترین گوشی های هوشمند، گاهی بدترین گوشی‌های ممکن را معرفی کرده است. در این مطلب گجت نیوز، ما بهترین و بدترین گوشی های شیائومی را بررسی می‌کنیم.

شرکت شیائومی در زمان نگارش این مطلب سومین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در سرتاسر جهان است و سهم بزرگی از بازار را در اختیار دارد. این شرکت که یکی از بزرگ‌ترین رقبای سامسونگ و اپل است، در سال ۲۰۱۰ میلادی کار خود را آغاز کرد و پس از یک دهه توانست به یکی از تاثیرگذارترین برند‌های حوزه تکنولوژی تبدیل شود.

شیائومی حالا در هر رده قیمتی که فکرش را می‌کنید یک گوشی مناسب دارد. در کنار برند اصلی شیائومی، زیربرندهای این شرکت مانند ردمی و پوکو نیز بخش بزرگی از بازار گوشی‌های هوشمند را در دست دارند.

در حال حاضر مدل‌هایی مانند شیائومی 12 اس و می ۱۱ اولترا جزو قدرتمندترین گوشی‌های شیائومی هستند و سری ردمی نوت 12، میلیون‌ها نفر را به خود جذب می‌کند. در کنار این مدل‌ها، سری بلک شارک نیز جزو محبوب‌ترین گوشی‌ها میان گیمرها هستند.

با این که آسمان شیائومی پر از ستاره‌های پرفروغ است اما این شرکت همیشه گوشی‌های بی‌نقص و جذاب تولید نکرده است. برای مثال گوشی‌هایی مانند می A2 یا ردمی نوت 2، گنجینه‌ای بزرگ از تمام ایراداتی بودند که در یک گوشی می‌تواند وجود داشته باشد! در کنار این مدل نباید مشکلات بزرگ گوشی‌هایی مانند پوکو ام 3 (خاموش شدن و دیگر روشن نشدن) را فراموش کنیم. می میکس آلفا نیز می‌تواند جزو گوشی‌هایی باشد که شیائومی بدون توجه به تمام جوانبش، آن را معرفی کرد.

شیائومی 12 اس اولترا؛ شاهکار شیائومی

شاید گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا با وجود لنز به شدت بزرگش نتواند بهترین تصاویر ممکن را ثبت کند اما این گوشی، بدون شک یکی از شاهکارهای تاریخ شیائومی است. این گوشی که در سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی شده بود، در هر زمینه‌ای که فکرش را کنید بهترین است. این مدل که به یک نمایشگر بزرگ ۶.۷۳ اینچی مجهز شده، از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده این مدل قدرتمند تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام است؛ تراشه‌ای هشت هسته‌ای که یک باتری ۴۸۶۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم سریع ۵۰ واتی و ۶۷ واتی باسیم به آن نیرو می‌دهد.

شیائومی 12 اس اولترا

این گوشی به بزرگ‌ترین دوربین میان تمام گوشی‌ها مجهز شده است. شیائومی 12S اولترا که یکی از بهترین گوشی های شیائومی است. در بسیاری از بررسی‌ها و تست‌های بنچمارک این گوشی توانست عنوان بهترین گوشی اندرویدی را به دست آورد و غول دنیای اندروید، گلکسی اس 22 اولترا را کنار بزند. حسگر دوربین این مدل، سونی IMX 989 نیز که از تکنولوژی لایکا استفاده می‌کند یکی دیگر از نقاط قوت فوق‌العاده این پرچمدار جذاب چینی است.

هر چند این گوشی به باور بسیاری از مردم بهترین گوشی تاریخ شیائومی است اما یک ایراد بزرگ باعث شده کمتر کسی بتواند از این مدل استفاده کند. شیائومی این مدل را تنها در خاک کشور چین عرضه کرده بود. تنها امیدواری که برای طرفداران شیائومی باقی مانده، پرچمدارهای بعدی شیائومی هستند که از نظر ویژگی‌ها، از ۱۲ اس اولترا پیشرفته‌تر هستند و به صورت جهانی عرضه خواهند شد.

شیائومی 12 پرو؛ یکی از بهترین گوشی های شیائومی

یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان غیرچینی گوشی‌های شیائومی که به یک گجت جذاب و همه فن حریف نیاز دارند، شیائومی 12 پرو است. این گوشی که در آخرین روز از سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی شد، همچنان یکی از قدرتمندترین محصولات شیائومی در بازار است و در بین گوشی‌های ارزان‌تر از ۶۰۰ دلار، احتمالا بهترین گزینه‌ای باشد که پیدا می‌کنید.

این گوشی پریمیوم شیائومی در بخش مشخصات فنی هیچ نقطه ضعفی ندارد و با نمایشگر ۶.۷۳ اینچی‌ با رزولوشن 1440p، مجهز بودن به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام، باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی و … می‌تواند حتی سخت‌گیرترین کاربران را هم راضی کند.

شیائومی 12 پرو

این گوشی که از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند،‌ به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. با این که شباهت‌های زیادی میان این گوشی نسخه معمولی سری شیائومی ۱۲ وجود دارد اما مهم‌ترین تفاوت میان آن‌ها، در بخش دوربین نهفته است. دوربین‌های سه‌گانه این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی هستند و می‌توانند رنج دینامیک بالاتر و کیفیت تصویر بهتری در مقایسه با نسخه پایه سری داشته باشند.

هر چند این گوشی از نظر طراحی جزو بهترین گوشی های شیائومی نیست اما این مدل توانست در پنج دقیقه اول آغاز فروشش، بیش از ۳۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد و به یکی از سودده‌ترین گوشی‌های سال شیائومی تبدیل شود.

شیائومی می ۱۱ اولترا؛ قدیمیِ قدرتمند!

با توجه به این که کم کم به معرفی سری شیائومی 13 نزدیک می‌شویم، می‌توان گفت مدل می 11 اولترا شیائومی دیگر یک گوشی جدید محسوب نمی‌شود اما این مدل همچنان یکی از بهترین گوشی های شیائومی است که تا به امروز معرفی شده است. این مدل در سال ۲۰۲۲ ارزش خرید خوبی دارد و می‌تواند با توجه به کم شدن قیمتش، انتخابی به صرفه باشد.

این گوشی که سنش از یک سال بیشتر است، در زمان عرضه می‌توانست به سادگی با بهترین گوشی‌های اندرویدی بازار رقابتی تنگاتنگ داشته باشد. شیائومی در طراحی این مدل توجه خاصی به کیفیت بالای قطعات داشته تا این مدل بتواند حتی پس از گذشت یک سال از زمان معرفی، یکی از بهترین گوشی‌های بازار باقی بماند.

شیائومی می 11 اولترا

گوشی می 11 اولترا شیائومی به یک نمایشگر بزرگ ۶.۸۱ اینچی مجهز شده که از نوع امولد است. رزولوشن صفحه نمایش این مدل ۱۴۴۰ است و توسط لایه‌ای از گوریلا گلس کورنینگ محافظت می‌شود. باتری این گوشی در مقایسه با بسیاری از رقبایش با توجه به ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی‌اش عملکرد بهتری دارد و می‌تواند به سادگی بیش از یک روز دوام بیاورد. این مدل از شارژ سریع بی‌سیم ۶۷ واتی و شارژ معمولی ۶۷ واتی با ظشتیبانی از کوییک شارژ ۴ پلاس بهره می‌برد.

این گوشی در زمان معرفی‌اش یکی از مهم‌ترین گوشی‌های اندرویدی بود و اولین گوشی هوشمند جهان بود که از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کرد. دیگر ویژگی جذاب این مدل دوربینش بود که با توجه به مجهز بودن به یک حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی می‌تواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G ؛ یکی از بهترین گوشی های میان رده شیائومی

در بررسی بهترین گوشی های شیائومی قرار نیست فقط سراغ مدل‌های گران قیمتی برویم که خرید آن‌ها برای بسیاری از کاربران ممکن نیست. یکی از جذاب‌ترین میان‌ده‌های شرکت شیائومی در سال‌های اخیر، ردمی نوت 11 پرو پلاس بوده است. این گوشی با این که جزو میان‌رده‌های این شرکت است اما می‌تواند حتی به عنوان یک قاتل پرچمدار نیز شناخته شود.

شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو - گوشی با ارزش بیشتر

شیائومی در سال‌های اخیر بهترین گوشی های میان رده خود را تحت برندهای پوکو و ردمی روانه بازارهای جهانی کرده است. ردمی نوت 11 پرو پلاس 5 جی در حال حاضر یکی از ارزشمندترین گوشی‌های شیائومی است که نه تنها برای کاربران معمولی، بلکه برای کاربران حرفه‌ای نیز گزینه مناسبی است.

ردمی نوت 11 پرو پلاس ۵ جی شیائومی به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع سوپر امولد مجهز شده بود. این مدل می‌تواند از رزولوشن ۱۰۸۰ پشتیبانی کند و دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع ۱۲۰ واتی هایپرشارژ شیائومی بهره می‌برد که یک نقطه قوت بزرگ در مقایسه با رقبایش است.

قلب تپنده این گوشی چینی تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک است. شاید این تراشه -با وجود قدرت قابل قبولش- مهم‌ترین نقطه ضعف این گوشی باشد اما با توجه به قیمت کمتر از ۳۵۰ دلاری گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس ۵ جی، می‌توان از این نقطه ضعف گذشت. ماژول دوربین این گوشی شیائومی نیز سه گانه است و حسگر اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

شاید شیائومی همیشه به پرچمداران قدرتمندش افتخار کند اما بازار بسیاری از کشورها را به لطف گوشی‌های سری ردمی نوت در دست دارد. در کشور ما هم گوشی‌های این سری جزو محبوب‌ترین گوشی‌های این شرکت چینی هستند.

شیائومی بلک شارک 5 پرو؛ یکی از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

شیائومی فقط در دنیای گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده‌های خوش‌قیمت پادشاهی نمی‌کند و در دنیای گوشی‌های گیمینگ هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. گوشی بلک شارک 5 پرو، شاید یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگی باشد که در تاریخ عرضه شده و در سال ۲۰۲۲، بدون هیچ رقیبی می‌تواند تمام گیمرها را راضی نگه دارد.

این گوشی جدید شیائومی که جزو جدیدترین گوشی‌های گیمینگ بازار است، به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی مجهز شده است. رزولوشن این نمایشگر نیز ۱۰۸۰ است. شیائومی برای اطمینان از قدرت بالای پردازشی گوشی گیمینگش، سراغ تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رفته است. یک باتری ۴۶۵۰ میلی آمپر ساعتی نیز در این گوشی وجود دارد که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

بلک شارک 5 پرو

در کنار قدرت پردازنده و سیستم شارژ و باتری، حافظه رم و حافظه داخلی نیز برای گیمرهای حرفه‌ای اهمیت بالایی دارند. شیائومی در گوشی بلک شارک 5 پرو که یکی از بهترین گوشی های تاریخش است، از ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است.

هر چند دوربین در گوشی های گیمینگ اهمیت خیلی بالایی ندارد اما شیائومی در بخش دوربین نیز عملکرد قابل دفاعی داشته و از یک حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. یک دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۵ مگاپیکسلی نیز ماژول سه‌گانه دوربین این مدل را تکمیل می‌کنند.

دیگر گوشی های برتر شیائومی

این پنج گوشی هر چند جزو بهترین‌ها هستند اما لیست گوشی‌های فوق‌العاده شیائومی این جا به پایان نمی‌رسد. برای مثال نباید گوشی شیائومی 13 را فراموش کنیم که به زودی معرفی و روانه بازار می‌شود. گزارش‌ها نشان می‌دهند این گوشی حتی از گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ نیز در بنچمارک‌ قدرتمندتر ظاهر شده است! در بخش میان‌رده‌ها نیز گوشی ردمی نوت 8، توانست در زمینه فروش یکی از موفق‌ترین گوشی‌های شیائومی شود و به دلیل استقبال بالای کاربران پس از عرضه اولیه، دوباره در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شود.

بدترین گوشی های شیائومی

پس از مرور بهترین گوشی‌های این شرکت چینی، بهتر است حالا کمی به بدترین گوشی های تاریخ شیائومی بپردازیم؛ گوشی‌هایی که عملکرد فوق‌العاده این شرکت در سال‌های اخیر را خدشه‌دار کردند.

گوشی شیائومی می A2؛ مجموعه مشکل‌ها!

یکی از دلایل محبوبیت بالای شیائومی، عرضه گوشی‌های به شدت قدرتمند با قیمتی پایین است. با این که در سال‌های اخیر شیائومی در ساخت گوشی‌های اقتصادی حرفه‌ای‌تر شده اما در زمان ساخت گوشی می A2، به هیچ وجه تجربه فعلی را نداشت. این گوشی که در سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی و روانه بازار شده بود، کمتر از ۳۰۰ دلار قیمت داشت.

شیائومی می A2

این مدل مشکلات بیشماری داشت که کاربرانش را کلافه کرده بود. برای مثال لگ‌های این گوشی محدود به فعالیت‌های سنگین نبودند و حتی در محیط رابط کاربری نیز کاربر با لگ و کندی مواجه می‌شد. گاهی نیز این گوشی به صورت کامل فریز می‌شد و راهی به جز ری استارت کردن برای کاربر باقی نمی‌ماند. همچنین سنسورهای این مدل نیز گهگاهی از کار می‌افتادند.

گوشی شیائومی می ای ۲ با یک نمایشگر ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ از نوع ال سی دی روانه بازار شد. باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بود و دوربین دوگانه‌اش به حسگر اصلی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده بود. دوربین سلفی این گوشی نیز ۲۰ مگاپیکسلی بود. قلب تپنده این موبایل پرایراد، تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۶۶۰ بود که با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده بود.

شیائومی می A2

هر چند این گوشی از مشخصات خوبی بهره می‌برد اما ناسازگاری میان قطعات این مدل باعث شده بود کاربران نتوانند به خوبی از این مدل استفاده کنند. در نهایت شیائومی تمرکز خود را از سری می A برداشت و بودجه خود را صرف میان‌رده‌های ردمی و پوکو کرد.

ردمی نوت 2؛‌ روزهای تلخ سری پرفروش شیائومی

ردمی نوت های شیائومی همیشه به عنوان بهترین گوشی های این شرکت شناخته نمی‌شدند. در سال ۲۰۱۵ میلادی، این شرکت سراغ معرفی گوشی ردمی نوت 2 رفت. در این سال، استفاده از گوشی‌های هوشمند با افزایشی شدید همراه بود و Xiaomi می‌خواست با این مدل، بازار گوشی‌های میان‌رده خوش‌قیمت را هدف قرار بدهد.

این گوشی به نمایشگری ۵.۵ اینچی مجهز شده بود که حتی با استانداردهای آن سال هم برای یک گوشی که لقب نوت را به دوش می‌کشد بیش از حد کوچک بود. باتری این مدل ۳۰۶۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت داشت و تراشه گوشی، هلیو ایکس ۱۰ مدیاتک بود. حافظه رم دو گیگابایت و حافظه داخلی گوشی ۳۲ گیگابایت بود.

بهترین گوشی های شیائومی

اگر از نمایشگر کوچک این گوشی بگذریم -که در عمر کوتاه این مدل تاثیر منفی نداشت- بزرگ‌ترین مشکل ردمی نوت ۲ در زمینه پردازشی بود. این گوشی به خاطر فریز شدن‌های بیش از حدش به یکی از بدنام‌ترین مدل‌های شیائومی در سال ۲۰۱۵ تبدیل شده بود و بسیاری از کاربران از شیائومی شاکی بودند. در کنار این مشکل، عملکرد باتری این مدل هم تعریفی نداشت و برخی از کاربران حتی نمی‌توانستند یک روز را بدون شارژر سر کنند.

این پایان ماجرای مشکلات این مدل نیست و ایراداتی مانند داغ شدن بیش از حد گوشی، اجازه‌هایی که برنامه‌ها می‌خواستند، از دست رفتن اطلاعات کاربران به دلیل باگ‌های گوشی و … جزو بزرگ‌ترین ایرادات این مدل بودند. شیائومی در نهایت مجبور شد تولید گوشی را که به اعتبارش ضربه زده بود متوقف کند.

گوشی می 8 شیائومی؛ کپی بی‌شرمانه چینی‌ها از اپل‌!

با این که شرکت‌های چینی بزرگی در دنیای تکنولوژی قد علم کرده‌اند اما همچنان بسیاری از مردم چینی‌ها را به خاطر کپی‌های بی‌شرمانه‌شان به یاد می‌آورند. شرکت‌های ناشناخته چینی، ترسی از کپی کردن گوشی‌های آیفون اپل ندارند اما کپی کردن شیائومی از اپل و اقرار کردن به آن، چیزی بود که حتی از شیائومی هم انتظار نداشتیم.بهترین گوشی های شیائومی

گوشی می ۸ شیائومی، جزو محصولاتی بود که تنها در کشور چین عرضه شد. این گوشی، از نظر ظاهری یک کپی بی‌شرمانه از آیفون ایکس اپل بود که در آن سال، طوفانی در دنیای اسمارت‌فون‌ها به پا کرده بود.

این گوشی مشخصات قابل قبولی داشت و هیچ ایراد قابل توجهی در آن وجود نداشت. نکته قابل توجه این است که می ۸ شیائومی توانست در هفته اول فروشش در کشور چین به آمار فوق‌العاده فروش یک میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند.

این آمار فوق‌العاده، به خاطر کیفیت بالای این گوشی نبود؛ بلکه به این خاطر بود که کاربران چینی می‌توانستند با هزینه‌ای کمتر از ۵۰۰ دلار، یک کپی رسمی از آیفون ایکس را خریداری کنند! دیگر نکته مهم این است که حتی خود شرکت شیائومی هم برای بازاریابی این محصول، از شعار «آیفون اندوید» استفاده کرده بود.

پوکو ام 3؛ گوشی که تبدیل به آجر می‌شد!

پوکو ام 3 در زمان عرضه به یک پدیده مهم تبدیل شد. طراحی این گوشی جوان‌پسند بود و کاربران می‌توانستند با پرداخت تنها ۱۷۹ دلار، به یک نمایشگر باکیفیت ۶.۵۳ اینچی از نوع ال سی دی و با رزولوشن ۱۰۸۰، تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۶۶۲، باتری فوق‌العاده بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دسترسی داشته باشند.

پوکو ام 3

شیائومی توانست در تنها ۳۰ دقیقه بیش از ۷۰ هزار دستگاه از این گوشی را به فروش برساند. گوشی پوکو ام ۳ در کشور ما هم فروش بسیار بالایی را تجربه کرد و بسیاری از کاربران را به دام خود انداخت!

در هفته‌ها و ماه‌های اول، همه چیز برای کاربران این گوشی بسیار خوب پیش می‌رفت اما پس از مدتی، پلتفرم‌های آنلاین، ساب‌ردیت‌ها، فروم‌های مختلف و وبسایت‌های فعال در حوزه تکنولوژی پر از اخباری شدند که حکایت از مشکل خاموش شدن و روشن نشدن این گوشی داشتند. به عبارتی دیگر، این گوشی پس از مدتی بریک می‌شد و کاربران برای یک گوشی که کاربردی بیشتر از یک تکه آجر نداشت، ۱۷۹ دلار هزینه کرده بودند.

ظاهرا مشکل اصلی این گوشی، در فریمور آن پنهان شده بود. زمانی که کاربران می‌خواستند این مدل را به MIUI 12 آپدیت کنند، به دلیل ناسازگاری فریمور با سخت‌افزار، گوشی‌شان به صورت کامل خاموش می‌شد. برخی از کاربران می‌توانستند با ریست فکتوری گوشی خود را نجات دهند اما برخی هم برای زنده کردن گوشی خود،ِ باید سراغ راه‌هایی مانند گرم کردن چیپ پردازنده می‌رفتند.

گوشی شیائومی می میکس آلفا؛ یک اشتباه گران‌قیمت

با این که بهترین گوشی های شیائومی اکثرا جزو محصولات گران‌قیمت این شرکت هستند اما یکی از گران‌ترین گوشی‌های این برند، جزو بدترین گوشی‌هایش است. در نگاه اول، گوشی می میکس آلفا شیائومی همان چیزی است که تمام عاشقان دنیای تکنولوژی آن را می‌خواهند. همه چیز درباره این گوشی خوب به نظر می‌رسید اما بزرگ‌ترین مشکلش این بود که نتوانست بیش از یک گجت آینده‌نگرانه باشد و اکثر کاربران نمی‌توانستند از آن به عنوان گوشی اصلی خود استفاده کنند.

شیائومی می میکس آلفا

برنامه‌های شخص ثالث و حتی گاهی برخی از برنامه‌های شیائومی به خوبی با نمایشگر عجیب این گوشی سازگاری نداشتند و ایرادات نرم‌افزاری در این مدل بیشمار بودند. این گوشی بدون اغراق یکی از بهترین های شیائومی در زمینه طراحی است اما مشکلاتی که وجود داشتند باعث شدند این مدل با وجود بهرمند بودن از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، نمایشگر امولد، رم ۱۲ گیگابایتی و … نتواند محصول موفقی باشد و شیائومی تولید آن را کنسل کرد. احتمال زنده شدن دوباره این گوشی در حال حاضر، بسیار بعید به نظر می‌رسد اما ممکن است شیائومی در آینده دوباره سراغ این مدل برود.

به نظر شما بهترین و بدترین گوشی های شیائومی کدام مدل‌ها هستند؟ در بخش نظرات با گجت نیوز و کاربرانش همراه شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. متاسفانه برخلاف تمام تعریف هایی که از poco x3 pro شده ، این گوشی هم مثل poco m3 بعد از مدتی بریک میشه و تنها راهی که حداقل تو ایران برای درست کردنش انجام میشه گرم کردن cpu گوشیه که البته این کار موقتیه و بعد یه مدت گوشی به طور کامل میمیره و قابل تعمیر نیست. این متن تجربه کمتر از 1 سال من با این مدل گوشیه.

  2. یک مطلب چرت برای فروش گوشی کم فروش رفته‌ی 11 پرو پلاس
    در ضمن گوشی می8 یکی از بهترین گوشیهای زمان خودش بود و هنوز هم از نظر دوربین با گوشیهای بالای 12 میلیون برابری میکند.

  3. قصد خرید ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس رو دارم
    منتها منتظر بررسی وبسایتهای معتبر جهانی و داخلی از این گوشی هستم، بخصوص در مورد عملکرد باتری و دوربین و پردازنده‌ش که ببینیم با توجه به قیمتش، آیا می‌ارزه؟