قابلیت تلگرام در واتساپ

قابلیت انباری تلگرام پس از 5 سال به واتساپ رسید!

یکی از قابلیت های قدیمی تلگرام در حال ورود به واتساپ – WhatsApp است: فضایی انباری-مانند برای نگهداری فایل‌ها و پیام‌های دلخواه!

از 5 سال قبل، قابلیت Saved Messages به تلگرام اضافه شد تا بتوانید پیام‌ها و فایل‌های مورد نظر خود را با ارسال به خودتان، ذخیره کنید؛ حالا واتساپ می‌خواهد قابلیت مشابهی را تحت عنوان Message Yourself در دسترس کاربران قرار دهد.

نخستین گزارش درباره “Message Yourself” را WABetaInfo منتشر کرد؛ وب‌سایتی که امکانات آزمایشی واتساپ را رصد می‌کند. هر کاربر با استفاده از این قابلیت جدید می‌تواند یادآورها، لیست‌ها و یادداشت‌ها را با خودش به اشتراک بگذارد و حتی این مکالمات یکطرفه را پین کند تا بالاتر از هر چت دیگری قرار بگیرد و به راحتی در معرض دید باشد.

البته پیش‌تر هم کاربران WhatsApp از طریق آپشن click-to-chat امکان ارسال پیام به خود را داشتند؛ اما حالا با اضافه شدن Message Yourself، روند انجام کار بدون برداشتن گام‌های اضافه، تسهیل می‌شود.

فعلا این قابلیت، توسط تسترها در حال آزمایش است؛ ولی واتساپ تایید کرده که آن را طی هفته‌های آینده، به تمام کاربران اندروید و iOS ارائه خواهد داد.

از دیگر قابلیت‌های جدید این اپ پیامرسان، باید به پشتیبانی از ویدیو چت‌های 32 نفره و قابلیت community برای دسته‌بندی چت‌ها اشاره کنیم.

اما همزمان با اضافه کردن این امکانات جدید، بد نیست متا به فکر ارتقای امنیت خود نیز باشد؛ اخیرا در پی یک عملیات هک گسترده، حدود 500 میلیون شماره تلفن کاربران واتساپ لو رفت و در دارک وب به حراج گذاشته شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*