هیوندای النترا مدل 2018

نگاهی نزدیک به کابین جذاب و زیبای هیوندای النترا مدل 2018

کابین هیوندای النترا مدل 2018 با وجود گذشت چند سال از عمرش، همچنان راحت، مجهز و جذاب است. در ادامه فضای داخلی Elantra 2018 را بررسی می‌کنیم.

خودروساز کره‌ای هیوندای از دهه 90 میلادی تولید سدان کامپکت النترا را کلید زد و طی این سال‌ها به طور پیوسته به تغییر و تنظیم آن پرداخته است. نتیجه، حالا یک سدان زیبا، کارآمد و پربازده شده است. مدل N این سدان کره‌ای حتی یک قدم پا را فراتر می‌گذارد و به تازگی هم بین نامزدهای رسانه موتور وان برای بهترین خودروی پرفورمنس سال 2022 جا گرفته بود.

هیوندای النترا مدل ۲۰۱۸

با وجود این، مدل‌های قدیمی آن همچنان حرفی برای گفتن دارند و گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی‌اند که حاضرند خودرویی قدیمی‌تر ولی با قیمت چند هزار دلار کمتر بخرند. یکی از نمونه‌های مناسب هم هیوندای النترا مدل 2018 با قیمت زیر 20 هزار دلار است که به لطف سبک طراحی باظرافت، پیشرانه‌های کاربردی و تعداد قابل ملاحظه فناوری‌ها، همچنان ارزش خرید بالایی دارد.

بررسی فضای داخلی هیوندای النترا مدل 2018

طراحی کابین هیوندای النترا مدل 2018

کابین هیوندای النترا مدل ۲۰۱۸

از کابین هیوندای النترا مدل 2018 نباید انتظار فضایی لوکس با امکانات مجلل را داشت و خود هیوندای هم اصلاً به دنبال شلوغ‌کاری، چه در فضای داخلی و چه در نمای بیرونی نبوده است. ویژگی پررنگی که کابین این سدان کره‌ای را تعریف می‌کند، کارآیی بالا است. به همین دلیل است که اجزای پلاستیکی به ظاهر ارزان در برخی از قسمت‌های این سدان قابل مشاهده‌اند، ولی چیزی که اهمیت دارد بسته کلی فضای داخلی است که آن هم جای تعریف زیادی دارد.

برای اطلاعات ضروری خودرو، نمایشگر هدآپ و برای سیستم اطلاعات و سرگرمی، نمایشگر مرکزی به همراه دکمه‌ها و پیچ‌های متعدد پیش روی فرد قرار دارد. نکته دیگر این است که مدل 2018 النترا در مقایسه با بقیه خودروهای کلاس خود چندان جادار به حساب نمی‌آید و صندوق عقب 407 لیتری آن هم ممکن است به دلیل محدودیت فضا، دست و پاگیر باشد. با این حال، همچنان فضایی قابل قبول و نسبتاً راحت برای سرنشینان فراهم خواهد کرد.

هیوندای النترا مدل 2018 با وجود قیمت اقتصادی خود، از قابلیت‌های متعددی جهت برقراری اتصال و سرگرمی سرنشینان برخوردار است. حتی اگر همه این امکانات کافی نباشند، تریم‌های بالارده‌تر این سدان کره‌ای مواد چرمی لوکس‌تر و فناوری‌های بیشتری را به دنبال می‌آورند.

سیستم اطلاعات و سرگرمی

مدل 2018 سدان النترای هیوندای در 6 تریم بسته به نیازهای انواع رانندگان عرضه شده است. تریم پایه این خودرو طبق انتظار به همان امکانات ضروری نظیر نمایشگر 3.5 اینچی، یک پورت USB و سیستم صوتی 6 اسپیکر بسنده می‌کند. در تریم‌های بالارده‌تر با امکاناتی مانند تاچ‌اسکرین بزرگ 7 اینچی به همراه اندروید اتو، اپل کارپلی، بلوتوث و رادیوی ماهواره‌ای Sirius XM همه‌چیز جذاب‌تر می‌شود. در تریم Elantra Limited حتی یک نمایشگر 8 اینچی با مسیریابی و قابلیت‌های دیگر پیدا می‌شود. تریم هرچه که باشد، النترا 2018 مجموعه‌ای منسجم از امکانات مختلف را ارائه می‌کند.

دوربین دید عقب با دستورالعمل‌های متغیر، سانروف برقی، آینه‌های گرمکن و آینه عقب با کاهش خودکار نور به همراه بلو لینک و هوم لینک بعضی از قابلیت‌های دیگر هیوندای النترا مدل 2018 هستند که جای توجه دارند. ضمن اینکه در تریم‌های بالارده‌تر سیستم صوتی 8 اسپیکر و صندلی‌های دارای سیستم گرمایش و تهویه به کار رفته است.

قابلیت‌های ایمنی و کمک‌راننده

فضای داخلی سدان Elantra 2018

هیوندای النترا 2018 در زمینه ایمنی هم با امکانات ایمنی و کمک‌راننده فراوان خود رضایت خریدار را تضمین می‌کند. در واقع، این سدان کره‌ای خودروی منتخب سازمان IIHS شده بود که از مقاومت بالای آن در برابر تصادف‌ها حکایت دارد. از جمله امکانات ایمنی این خودروی هیوندای باید تشخیص نقطه کور، هشدار برخورد از عقب، ترمز اضطراری خودکار، تشخیص عابران پیاده، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل هوشمند را ذکر کرد. البته برخی از این امکانات نظیر سیستم‌های حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از خط و هشدار برخورد از جلو نه به صورت استاندارد، بلکه در قالب آپشن موجود بودند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*