تصاویر آنر مجیک Vs

اولین تصاویر رسمی آنر مجیک Vs نویدبخش یک گوشی تاشو زیبا هستند

در آستانه رونمایی از آنر مجیک وی اس – Honor Magic Vs، کمپانی سازنده با انتشار تصاویر تبلیغاتی، نمای پشت این گوشی تاشو را برملا کرد.

گوشی منعطف جدید Honor در روز دوم آذر (23 نوامبر) رسما معرفی خواهد شد. به همین مناسبت، شرکت آنر با همکاری یک هنرپیشه چینی به نام Li Qin، تصاویر تبلیغاتی مجیک Vs را منتشر کرد؛ نسخه‌ای طلایی رنگ با الگوی موج‌دار در پنل عقب!

گوشی آنر مجیک Vs

طراحی گوشی شباهت زیادی به آنر مجیک V دارد که سال گذشته، به عنوان نخستین گوشی تاشو کمپانی چینی عرضه شد. اگر شایعات رنگ واقعیت به خود بگیرند، مدل Vs را نه جانشین آن؛ بلکه صرفا باید یک نسخه ارتقایافته بدانیم.

تصاویر آنر مجیک Vs

همان‌‌طور که پیداست، آنر مجیک Vs به سمت داخل تا می‌شود و یک صفحه نمایش punch-hole دارد. ماژول دوربین در پنل عقب، متشکل از سه دوربین با اندازه‌های مختلف و فلاش LED است؛ احتمالا مجهز به سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی!

یک حسگر اثر انگشت هم باید در لبه کناری وجود داشته باشد که البته در این تصویر، قابل رویت نیست. پشتیبانی از قلم دیجیتالی هم قطعی است؛ اما باید دید آیا شیار اختصاصی هم برای آن روی گوشی وجود دارد؟

همچنین شایعات به وجود  تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با فست شارژ 66 وات در آنر مجیک وی اس اشاره دارند. عرضه گوشی با سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری Magic UI 7.0 هم دور از ذهن نیست.

انتظار می‌رود این گوشی تاشو از نسخه پیشین، سبک‌تر و باریک‌تر باشد و اثری از چین‌خوردگی روی صفحه نمایش آن نباشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*