سامسونگ گلکسی A5 و A7 نسخه ی ۲۰۱۶ در چین عرضه شدند

گوشی های جدید سامسونگ گلکسی A5 و A7 نسخه ی ۲۰۱۶، در حال حاضر در چین برای فروش قرار گرفتند که یک هفته زود تر از زمان تعیین شده بود. این دو گوشی هوشمند، در وب سایت محلی سامسونگ عرضه شده اند که برای خرید، کاربران را به فروشگاه های فیزیکی در سراسر کشور هدایت می‌کند.

گوشی هوشمند گلکسی A7 نسخه ی ۲۰۱۶ با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، ۴۲۰ دلار قیمت دارد و گلکسی A5 نسخه ی ۲۰۱۶، ۳۷۰ دلار برچسب قیمت خورده است. گفته شده که این دو گوشی در چهار رنگ در دسترس باشند که متشکل از رنگ های  سفید و سیاه و طلایی و صورتی ( یا بنا بر خواسته ی شما رز گلد ) می‌شود. هنوز هیچ صحبتی راجب بردار کوچکتر آنها یعنی گلکسی A3 به میان نیامده است.

gsmarena_002

انتظار می رود گلکسی A5 و A3 حداکثر تا تاریخ ۸ ژانویه در اروپا عرضه شوند.همچنین پیش بینی می شود گلکسی A5 نسخه ی ۲۰۱۶ در اروپا به طرز محسوسی گران تر باشد. به طوری که در برخی گزارشات عنوان شده  ۴۲۹ دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من راضی نیستم از سامسونگ گلکسی a5پریم ۲۰۱۷
    یک ماه و نیم خریدم باتریش خراب شده.شارژ نمیشه ۲۴ ساعت بزنیش شاید ۴۰ درصد شارژ بشه اونم سریع خالی میشه.کار نکنی باهاشم باتریش خالی میشه.تابحالم تو شارژ باهاش کار نکردم ک خراب شده