همراه اول

چالش توسعه سرویس مبتنی بر داده های باز 1401 با حمایت همراه اول برگزار می‌شود

چالش توسعه سرویس مبتنی بر داده‌های باز 1401 با حمایت اپراتور همراه اول از 28 تا 29 آبان 1401 برگزار خواهد شد.

چالش «توسعه سرویس مبتنی بر داده های باز 1401» توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری بخش ایران IEEE و حمایت مرکز تحقیق و توسعه اپراتور همراه اول از 28 تا 29 آبان 1401 برگزار خواهد شد. این چالش روی موضوع‌هایی چون سلامت، پردازش تصویر، پولی و بانکی، انرژی، بهره‌برداری از داده‌های باز و کاربردهای متفاوت آن تمرکز خواهد داشت.

حمایت همراه اول از توسعه سرویس مبتنی بر داده‌های باز

این چالش که با هدف زمینه‌سازی فرهنگ آزادسازی داده ها در کشور برگزار می‌شود قصد دارد در راستای توسعه پایدار، عدالت، شفافیت از طریق ارائه خدمات مبتنی بر داده به مدیریت هوشمند و تصمیم‌گیری‌های دقیق دست پیدا کند.

در این چالش پنل‌های تخصصی نظیر «داده های باز؛ فرصت‌ها و چالش‌های توسعه سرویس» با مشارکت وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول نیز برگزار خواهد شد. این پنل تخصص قرار است به صورت حضوری در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساعت 14 تا 16 یکشنبه 29 آبان 1401 برگزار شود.

علاقه‌مندان با مراجعه به سایت https://odc.itrc.ac.ir می‌توانند در خصوص برنامه‌ها و پنل‌های این رویداد اطلاعات بیشتری را کسب کنند. لازم به ذکر است مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با هدف حمایت از جنبش توسعه سرویس‌های مبتنی بر داده های باز برای تیم‌های برتر که در این رویداد حضور دارند، هدایای نفیسی را در نظر گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*