ارز دیجیتال محبوب ایلان ماسک

ایلان ماسک نام ۳ ارز دیجیتال محبوب خودش را فاش کرد

ایلان ماسک نام ۳ ارز دیجیتال محبوب خودش که تصور می‌کند آینده بسیار روشنی دارند را فاش کرد. این می‌تواند مسکنی بر بازار آشفته کریپتو بعد از ورشکستگی صرافی FTX باشد.

بر کسی پوشیده نیست که ایلان ماسک یکی از تبلیغ‌کنندگان بزرگ ارزهای دیجیتال است. این میلیاردر یکی از تأثیرگذارترین صداها در بازار رمزارزها نیز هست. یک بیانیه یا نظر از طرف او در مورد یک رمزارز تغییرات انقلابی را برای آن دارایی دیجیتال به همراه دارد. برای کسانی که بازار رمزارزها را از نزدیک دنبال می‌کنند، می‌دانند که ماسک یکی از اصلی‌ترین حامیان میم کوین Dogecoin نیز هست. هر لحظه اگر او حمایتش را از این ارز دیجیتال پس بگیرد، به سرعت قیمتش سقوط خواهد کرد.

دوج کوین که تصویری از سگ شیبا اینو را به عنوان لوگو معرفی کرده، در رتبه نهم ارزشمندترین رمزارزها است و خیلی جلوتر از رمزارزهایی است که به پروژه‌های دیفای (خدمات مالی غیرمتمرکز) متصل هستند و به عنوان آینده خدمات مالی از آن‌ها یاد می‌شود.

رابطه نزدیک دوج کوین و ایلان ماسک

ایلان ماسک، پدر معنوی ارز دیجیتال دوج کوین

جولای گذشته ماسک گفت که علیرغم مشکلات بازار کریپتوکارنسی که ۲ تریلیون دلار از زمان بالاترین رکورد خودش که سال گذشته ۳ تریلیون دلار بود را از دست داده، ولی همچنان به خرید دوج کوین ادامه می‌دهد. در همان زمان، کمپانی تسلا که ماسک صاحب آن هم هست ۷۵ درصد بیت کوین‌های خودش را فروخت، اما این میلیاردر عنوان کرد که قصدی برای فروش DOGE ندارد.

بیت کوین، اتریوم و دوج کوین؛ ۳ ارز دیجیتال محبوب ایلان ماسک

در حالی که صنعت کریپتو در شوک ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال FTX است، ایلان ماسک ۳ ارز دیجیتال محبوبش که تصور می‌کند آینده درخشانی دارند را معرفی کرده است. FTX فوریه گذشته ارزش ۳۲ میلیارد دلاری داشت، اما حالا به خاطر کمبود وجوه نقدی اسناد خودش را برای اعلام ورشکستگی فصل ۱۱ ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید:

سقوط خونین بازار ارز دیجیتال در آستانه ورشکستگی یکی از بزرگترین صرافی‌های دنیا

ظاهراً FTX و مدیرعامل آن سم بنکمن فرید، برای نجات دادن برخی از شرکت‌های حوزه کریپتو در تابستان گذشته از وجوه نقد مشتریان خود استفاده کرده‌اند. آن‌ها همچنین محکوم به پنهان کردن وضعیت بد مالی خود هستند. اکنون مشخص نیست که آیا سرمایه‌گذاران و مشتریان FTX می‌توانند به پول خود برسند یا خیر.

ارز دیجیتال محبوب ایلان ماسک

یکی دیگر از مشکلاتی که ورشکستگی FTX و بنکمن به بار آورده، ارتباط آن‌ها با بیش از ۲۰ پروژه و شرکت فعال در حوزه کریپتو است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*