اتاق 2 تخته هتل ایریانو تهران

رزرو آنلاین و آنی هتل های ۳ ستاره شمال تهران با بهترین قیمت

شهر بزرگ تهران علاوه بر جاذبه‌های گردشگری دارای بهترین مراکز خرید، رستوران و کافی شاپ است. خوشبختانه پایتخت ایران، اقامتگاه‌های خوبی برای مسافران دارد. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید روی هتل های تهران حساب کنید. مجموعه‌ای از بهترین هتل ها در پایتخت منتظر شما هستند و جالب اینجاست که شما می‌توانید این اقامتگاه‌ها را به صورت آنلاین رزرو کنید.

هتل ایریانو تهران

هتل ایریانو یکی از هتل های لوکس تهران است. هتل سه ستاره ایریانو در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید. این هتل ۷ طبقه دارای ۴۰ باب اتاق و سوئیت با امکانات و خدمات ویژه است. از جمله واحدهای اقامتی هتل ایریانو تهران باید به اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل و توئین و اتاق سه تخته اشاره کرد. توجه داشته باشید معمولا اتاق‌های یک تخته قابلیت نفر اضافه ندارد!

امکانات داخلی هر یک از این اتاق‌ها شامل تلفن، مبلمان، سشوار، حمام، حوله حمام، سرویس فرنگی، سیستم گرمایشی مرکزی، سیستم سرمایشی مرکزی، دستگاه چای ساز، چیلر، میز آرایش، جا لباسی و تلویزیون است. در ضمن باید بدانید هتل ایریانو دارای امکانات و خدماتی همچون روم سرویس، لاندری، اینترنت بی‌سیم رایگان، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، کافی شاپ، سالن صبحانه خوری، لابی، تاکسی سرویس و پرنسل مسلط به چند زبان انگلیسی، عربی و استانبولی است.

هتل دیاموند تهران

برای رزرو هتل در تهران هتل سه‌ ستاره دیاموند نیز مناسب است. این هتل در شمال خیابان ولیعصر قرار دارد و از نظر موقعیت مکانی به ادارات و مراکز تجاری نزدیک است. علاوه بر این هتل دیاموند تهران به محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران اشراف خوبی دارد. ناگفته نماند این هتل تا میدان تجریش تهران نیز فاصله چندانی ندارد و میهمانان گرامی می‌توانند به سادگی به بازار تجریش و مراکز خرید اطراف میدان دسترسی داشته باشند.

از طرفی هتل دیاموند تهران به مناطق تفریحی و گردشگری این شهر مانند دربند و درکه، موزه سینمای ایران، کاخ و موزه نیاوران و کاخ سعدآباد نزدیک است. از بحث موقعیت مکانی هتل که بگذریم می‌رسیم به واحدهای اقامتی مرتب و تمیز هتل دیاموند. در کل این هتل دارای ۶۰ واحد اقامتی به صورت اتاق‌های یک تخته و دو تخته است. اتاق‌های هتل دیاموند تهران تنوع بالایی دارد و شما می‌توانید بسته به مقدار بودجه و تعداد نفراتتان یکی از آنها را برای اقامت انتخاب کنید.

معمولا اتاق‌های هتل دیاموند با متراژ ۳۰ الی ۵۰ مترمربع است. این اتاق‌ها به لحاظ متراژ، چشم‌انداز و برخی از امکانات داخلی با یکدیگر متفاوت هستند. بهترین اتاق‌های این هتل با نام اتاق رویال به میهمانان ارائه می‌شود. در اکثر اتاق‌های هتل دیاموند امکاناتی نظیر روم سرویس، شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، میز تحریر، چای ساز، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق و اینترنت وجود دارد.

امکانات و خدمات هتل دیاموند تهران نیز گفتنی است که از جمله آنها لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، پله اضطراری، فتوکپی، زنگ هشدار، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، کافی نت، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، اینترنت پر سرعت، سالن جلسات کاری و کنفرانس، لاندری و خشک‌شویی است. از طرفی باید بدانید هتل دیاموند تهران خارج از محدوده طرح‌ ترافیک تهران بوده و مسافران می‌توانند با اتومبیل شخصی خود نیز به پایتخت سفر کنند. ضمن این که هتل دیاموند دارای پارکینگ مسقف رایگان با ظرفیت محدود است و میهمانان هتل می‌توانند از قسمت پارکینگ بهره‌مند شوند.

علاوه بر این‌ها هتل دیاموند تهران دارای سالن‌هایی برای پذیرایی از میهمان است؛ از جمله آنها کافی شاپ و رستوران هتل است. کافی شاپ و رستوران هتل دیاموند تهران با ظرفیت ۸۰ نفر روزانه میزبان میهمانان داخل و خارج از هتل است. رستوران هتل دیاموند با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، ایتالیایی و دریایی آماده پذیرایی از میهمانان هتل است. کافی‌شاپ هتل دیاموند نیز در فضایی زیبا آماده پذیرایی از شما است.

در این کافی شاپ می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فست‌فود و نوشیدنی‌های خوشمزه را میل کنید. درباره هزینه اقامت کودکان زیر ۵ سال در هتل دیاموند تهران باید بدانید اگر کودک شما از سرویس نفر اضافه استفاده نکند می‌تواند به صورت رایگان در هتل اقامت داشته باشد. همچنین کودکان بالای ۵ سال به عنوان نفر اضافه محاسبه می‌شوند. معمولا سرویس نفر اضافه در هتل دیاموند تهران به صورت تشک ارائه می‌شود.

هتل بلوط تهران

اتاق لوکس 1 تخته هتل بلوط تهران در نزدیک نمایشگاه تهران

یکی از هتل های ۳ ستاره تهران، هتل بلوط است. این هتل در شمال پایتخت و منطقهای خوش آب و هوای به نام ولنجک واقع شده است. سال ساخت هتل بلوط تهران به ۱۳۹۵ بازمی‌گردد؛ از همین رو یک هتل نوساز محسوب شده و طرفداران بسیاری هم دارد. در این هتل جمعا ۱۶ واحد اقامتی به شکل اتاق‌های دو تخته و سه تخته وجود دارد. در تمام این اتاق‌ها بهترین امکانات و خدمات به مسافران ارائه می‌شود. این واحدها دکوراسیونی شیک و فضایی مرتب دارند تا آسایش و رفاه مسافران هتل به خوبی تامین ‌شود. برخی از اتاق‌های هتل بلوط با ویو باغ یا کوه‌ هستند.

همچنین باید بدانید همه واحدهای اقامتی این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء و اعلام حریق، سیستم سرمایش و گرمایش و صندوق امانات شخصی، بالکن در برخی از اتاق‌ها، تلویزیون، تلفن، یخچال، چای‌ساز، حمام، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی اختصاصی، کمد لباس، رخت‌آویز، آباژور، دراور، میز تحریر، مبلمان، روم سرویس، صبحانه و مینی‌بار است.

امکانات عمومی هتل بلوط تهران شامل رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، ماساژ غیر رایگان، سونا، جکوزی و استخر رایگان ویژه آقایان، تالارهای پذیرایی برای برگزاری انواع مراسم‌ها، خدمات خشک‌شویی، تاکسی سرویس، خانه‌داری ۲۴ ساعته، خدمات تهیه بلیط، فروشگاه و اینترنت رایگان در لابی است. برای صرف غذا و نوشیدنی می‌توانید به رستوران‌ها و کافی‌شاپ هتل بلوط تهران بروید. رستوران اصلی هتل بلوط ارائه دهنده انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بوده و بهتر است بدانید این هتل دارای یک رستوران دیگر به نام خانه کباب است.

در این مکان می‌توانید غذاهای لذیذ ایرانی را سفارش دهید و از آن لذت ببرید. منوی کافی‌شاپ هتل بلوط هم شامل دسرها، نوشیدنی‌ها و غذاهای خوش‌طعم است. توجه داشته باشید که هتل بلوط تهران به میهمانان مقیم هتل، پارکینگ روباز ارائه می‌دهد. ظرفیت این پارکینگ ۴۰ خودرو است. یکی از ویژگی‌های برجسته رزرو آنلاین هتل بلوط بهره‌مندی از محوطه‌ باصفا و سرسبز این اقامتگاه است که نباید از آن غافل شد.

درباره موقعیت جغرافیایی هتل بلوط باید بدانید این اقامتگاه در منطقه ولنجک تهران، خیابان یمن، بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی، سمت چپ باغ گیاه پزشکی واقع شده است. در واقع هتل بلوط تهران دسترسی خوبی به سایر نقاط شهر دارد. هتل بلوط تهران بیشتر برای اقامت افرادی مناسب است که می‌خواهند به دور از مرکز شهر باشند و از مراکز تجاری شمال تهران دیدن کنند.

جالب است بدانید فاصله هتل بلوط تهران تا مراکز خرید پالادیوم، ولنجک و گالریا اندک بوده و به جاذبه‌هایی مثل کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، توچال، دربند، درکه، میدان و بازار تجریش، موزه موسیقی، باغ فردوس و باغ موزه هنر ایرانی مشرف است. همچنین هتل بلوط به دلیل فاصله کم با اتوبان چمران دسترسی آسانی به تمام مناطق تهران دارد.

نزدیکی به نمایشگاه بین‌المللی تهران از دیگر مزایای اقامت در هتل بلوط است. همچنین اگر قصد داشته باشید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس کم‌تر از یک کیلومتر با شما فاصله دارد. از هتل بلوط تا مترو تجریش نیز حدود ۱۰ دقیقه فاصله است. حالا که اطلاعات کاملی از این هتل دارید بهتر است کمی درباره شرایط رزرو و کنسلی آن هم بدانید! برای مثال هزینه اقامت کودکان زیر ۶ سال در هتل بلوط تهران در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

معمولا سرویس اضافه در این هتل به صورت تخت ارائه می‌شود. استخر ۴ فصل و باشگاه هتل برای مهمانان مقیم رایگان بوده و در روزهای شهادت تعطیل است. اینترنت هتل نیز به صورت رایگان در اختیار میهمانان عزیز قرار می‌گیرد. پذیرش عقدنامه موقت با مهر برجسته امکانپذیر است. اعلام کنسلی از یک ماه تا یک هفته قبل از تاریخ ورود، شامل ۵۰ درصد جریمه یک شب است. اعلام کنسلی از یک هفته قبل از تاریخ ورود تا روز ورود نیز جریمه هزینه یک شب است. در آخر هم باید بدانید هتل بلوط در ایام پیک کنسلی ندارد.

هتل ولیعصر تهران

اتاق 2 تخته ویژه ماه عسل هتل ولیعصر تهران

اگر با توجه به قیمت هتل در تهران دوست دارید یک هتل سه ستاره با قیمت مناسب رزرو کنید، به شما رزرو آنلاین هتل ولیعصر تهران را پیشنهاد می‌دهیم. این هتل سه ستاره امکانات خوب و کیفیت بالایی دارد. موقعیت مکانی هتل ولیعصر تهران بسیار عالی بوده و به اماکن تفریحی و گردشگری شهر نیز دسترسی خوبی دارد. هتل ولیعصر در سال ۱۳۹۹ تاسیس گردید و جزو هتل های تازه‌ساز تهران محسوب می‌شود.

این هتل ۵ طبقه دارای ۵۶ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت است. اتاق‌های هتل ولیعصر تهران بسیار شیک بوده و طراحی کم‌نظیری دارند. باید بدانید امکانات اتاق‌های این هتل تفاوت چندانی با هم ندارد؛ متراژ اتاق‌ها بزرگ بوده و به خوبی دکوراسیون شده است. این اتاق‌ها شامل واحد یک تخته، دو تخته توئین و دبل، سه تخته و سوئیت‌های جادار است.

اتاق‌های یک تخته هتل ولیعصر تهران معمولا ظرفیت نفر اضافه ندارد؛ ولی اتاق‌های دو تخته امکان یک نفر اضافه را دارد. همچنین باید اشاره داشته باشیم که اتاق‌های سه تخته هتل و سوئیت‌ها امکان دو نفر ظرفیت اضافه را دارند. امکانات و خدمات واحدهای اقامتی هتل ولیعصر حتما رضایت شما را به دست می‌آورد؛ چراکه بسیار کامل است؛ نظیر این امکانات روم سرویس، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، بالکن، کمد لباس، رخت‌آویز، مینی‌بار، صبحانه، یخچال، دراور، میز تحریر، کمد لباس، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی، اینترنت، صندوق امانات داخل اتاق، تلفن و لوازم بهداشتی است.

امکانات عمومی هتل ولیعصر تهران نیز شامل لابی ۱۰۰ نفره در طبقه همکف با مساحت ۳۰۰ مترمربع، صندوق امانات، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن ورزشی، اتاق اپراتور، نمازخانه، تاکسی سرویس، حمام ترکی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه اضافه، رستوران در بام هتل، خشکشویی، جکوزی، سونا، وسایل بدنسازی، سالن ماساژ و… است.

پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۵ خودرو و اینترنت رایگان و محدود در فضای هتل از دیگر امکانات هتل ولیعصر است. از جمله خدمات این هتل؛ خدمات بیدار باش، خدمات خانه‌داری و خدمات باربری است. رستوران هتل ولیعصر با گنجایش ۱۰۰ نفر و سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از میهمانان پذیرایی می‌کند. کافی‌شاپ این هتل نیز با فضایی دنج و زیبا همواره آماده خدمات‌رسانی به شما است.

آدرس دقیق هتل ولیعصر، تهران، بالاتر از میدان ولیعصر، نبش کوچه غزایی عتیق، پلاک ۱۷۱۶ است. هتل ولیعصر در یکی از بهترین مناطق شهر قرار دارد و این موضوع سبب دسترسی ساده مسافران به نقاط مختلف شهر تهران می‌شود. برای مثال ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو ولیعصر کم‌تر از ۵ دقیقه با هتل فاصله دارد! از طرفی با اقامت در هتل ولیعصر تهران به آثار تاریخی زیادی همچون کلیسای سرکیس مقدس نزدیک خواهید بود. برای خرید نیز این هتل دسترسی ساده‌ای به مرکز خرید کیش دارد.

فاصله هتل ولیعصر تا مراکز مهم شهر تهران بدین گونه است؛ فاصله هتل ولیعصر تا باغ فردوس ۵/۱ کیلومتر، تا موزه دکتر حسابی ۵/۲ کیلومتر، تا پارک ژوراسیک ۷ کیلومتر، تا نمایشگاه بین‌المللی ۸ کیلومتر، تا کاخ نیاوران ۸ کیلومتر، تا حرم امامزاده صالح ۴ کیلومتر، تا موزه شهید بهشتی ۴ کیلومتر، تا کاخ سعدآباد ۴ کیلومتر، تا کاخ موزه سبز ۴ کیلومتر، تا سورتمه تهران ۵ کیلومتر، تا بوستان آب و آتش ۵ کیلومتر، تا پل طبیعت ۵/۵ کیلومتر، تا موزه پول ۵/۵ کیلومتر، تا برج میلاد ۱۳ کیلومتر، تا موزه جواهرات ملی ۱۵ کیلومتر، تا کاخ گلستان ۱۶ کیلومتر و تا میدان آزادی ۱۸ کیلومتر است.

هتل هالی تهران

رزرو آنلاین یکی از بهترین روش‌ها برای پیدا کردن هتل های ۳ ستاره تهران با قیمت مناسب است. یکی از این هتل‌ها، هتل هالی است. این هتل ۵ طبقه دارای ۳۷ باب اتاق است. هتل هالی تهران دقیقا در سال ۱۳۳۰ افتتاح شد. در نتیجه می‌توان گفت این هتل یکی از باسابقه‌ترین هتل ‌های پایتخت است. از طرفی هتل هالی از موقعیت مکانی خوبی نیز برخوردار است.

این هتل با قرارگیری در مرکز شهر دسترسی ساده‌ای به خیابان‌های اصلی، ادارات دولتی و غیر دولتی، بیمارستان‌ها، پارک‌ها، سینماها، بناهای تاریخی و موزه‌ها دارد. ضمن این که به ایستگاه مترو هم نزدیک بوده و شما می‌توانید به راحتی و با کمترین هزینه به دیگر نقاط تهران بروید. هتل هالی همچنین دارای اتاق‌هایی راحت با چیدمان مطلوب است که دارای امکانات کامل رفاهی هستند.

نمونه این تجهیزات؛ حمام اختصاصی، سیستم تهویه ‌مطبوع، تختخواب‌های راحت، تلویزیون، میزآرایش و یخچال است. ترکیب اتاق‌ها برای سفرهای تک نفره، دو نفره و خانوادگی مناسب است. معمولا اتاق‌های یک نفره برای افرادی مناسب است که به تنهایی سفر کرده‌اند. برای دوستان و زوج‌های جوان نیز اقامت در اتاق‌های دو نفره را پیشنهاد می‌کنیم. اتاق‌های دو نفره هتل هالی تهران به صورت دو تخته توئین و دو تخته دبل ارائه می‌شود که در هنگام رزرو آنلاین می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

امکانات هتل هالی تهران نیز مطلوب به نظر می‌رسد که نمونه آنها راهنمای گردشگری، تاکسی ‌سرویس، صرافی، خدمات خشک ‌شویی، سیستم تلفن سانترال با امکان برقراری ارتباطات داخلی و بین المللی، اینترنت، پارکینگ، کافی نت، رستوران و کافی شاپ است. کافی شاپ هتل واقع در لابی با ظرفیت ۳۰ نفر بوده و ساعت کاری آن به صورت شبانه‌روزی است.

در کافی‌شاپ این هتل می‌توانید استراحت کنید و انواع نوشیدنی، بستنی، کیک و دسر را سفارش داده و از لحظات ناب خود نهایت بهره را ببرید. رستوران هتل هالی تهران نیز واقع در طبقه ۱- بوده و به ظرفیت ۳۰ نفر است. باید بدانید این رستوران انواع غذاهای ایرانی، محلی و دریایی را به سفارش میهمانان عزیز آماده می‌کند.

هتل پامچال تهران

یکی از هتل های لوکس تهران هتل پامچال است. این هتل زیبا در سال ۱۳۸۴ ساخته شده و در کل یک ساختمان ۵ طبقه است. البته باید بدانید که هتل پامچال در سال ۱۳۹۴ به طور کامل بازسازی شده است. این هتل ۴۵ باب اتاق و سوئیت دارد. واحدهای اقامتی هتل به صورت اتاق‌های یک و دو تخته و سوئیت‌های سه نفره ارائه می‌شوند. سوئیت‌های سه تخته هتل پامچال تهران دارای متراژ بیشتر و آشپزخانه با امکان آشپزی هستند.

توجه داشته باشید امکان پذیرش نفر اضافه تنها در این سوئیت‌ها وجود دارد. در اتاق‌های هتل پامچال تهران بهترین امکانات و تجهیزات مدرن به چشم می‌خورد که نمونه آنها تهویه ‌مطبوع، تلویزیون، صندوق امانات، کمد دیواری، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، صندوق امانات در اتاق است.

هتل پامچال تهران یکی از مجهزترین هتل‌های این شهر است و دارای امکانات و خدماتی متنوع همچون پارکینگ با ظرفیت ۹ خودرو، آسانسور، رستوران، کافی شاپ، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته. رستوران هتل پامچال در طبقه ۱- قرار داشته و به ظرفیت ۱۵۰ نفر است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی را امتحان کنید. کافی شاپ هتل پامچال که در طبقه همکف قرار دارد از ساعت ۷ الی ۲۳ به شما عزیزان خدمات‌رسانی می‌کند.

کافی‌شاپ هتل مکان مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و یا جلسات کاری است. در این کافی شاپ با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسر از میهمانان پذیرایی می‌گردد. ناگفته نماند که در هتل پامچال تهران ترانسفر فرودگاهی و راه ‌آهن ارائه می‌شود. همچنین تاکسی‌ سرویس هتل به صوت شبانه‌ روزی در دسترس میهمانان هتل است. برای شستن و اتو کردن لباس‌های خود نیز می‌توانید درخواست لاندری داشته باشید. از همه مهم‌تر این که هتل پامچال تهران دارای اینترنت پر سرعت در لابی و اتاق‌ها بوده تا میهمانان عزیز حتی در سفر نیز به امور خود رسیدگی کنند.

در کنار تمام مزایای رزرو هتل پامچال تهران بد نیست کمی هم از شرایط و قوانین اقامت در این هتل بدانید! برای مثال اقامت کودکان زیر ۵ سال در هتل پامچال تهران رایگان است؛ ولی کودکان بالای ۵ سال به صورت نفر اضافه محسوب می‌شوند. اگر بخواهید این هتل را به صورت آنلاین رزرو کنید، تخفیفات فصلی یا آفرهای ویژه نصیب شما می‌شود.

درباره موقعیت واحد اقامتی باید بدانید این هتل سه‌ ستاره در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی ساده‌ای به دانشگاه خوارزمی تهران دارد. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی مثل مترو و بی‌ آر تی، مسافران دسترسی ساده‌ای به مراکز گردشگری، تجاری، اداری و دیگر نقاط شهر خواهند داشت. این موقعیت جغرافیایی سبب شده تا هتل پامچال برای سفرهای کاری و سفرهای تفریحی مناسب باشد. به خصوص اگر قصد بازدید از جاذبه‌های پایتخت را داشته باشید، این هتل بهترین گزینه است؛ چون به عمارت مسعودیه، موزه ایران باستان، موزه جواهرات و موزه آبگینه نزدیک است.

در واقع بهتر است این‌طور بگوییم که فاصله هتل پامچال تا کاخ گلستان فقط ۳ کیلومتر و ۳۲۶ متر یا ۱۰ دقیقه با خودرو، تا موزه رضا عباسی ۵ کیلومتر و ۷۴۸ متر یا ۱۶ دقیقه با خودرو، تا برج میلاد ۱۲ کیلومتر و ۷۲۰ متر یا ۲۳ دقیقه با خودرو و تا مجموعه سعدآباد ۱۴ کیلومتر و ۳۹۰ متر است. آدرس دقیق این هتل؛ تهران، خیابان مفتح جنوبی، بعد از تقاطع سمیه، روبه‌رو دانشگاه خوارزمی، کوچه ثاقب، پلاک ۲۲، هتل پامچال.

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید هتل های ۳ ستاره تهران را رزرو کنید، باید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. در این وب سایت قادر خواهید بود قیمت هتل در تهران را مشاهده کنید و یکی از بهترین هتل های تهران را برای اقامت انتخاب نمایید. رزرو در وب سایت ایران هتل آنلاین بسیار ساده است و به شما امکان مشاهده نظرات کاربران درباره هتل های تهران را می‌دهد. علاوه بر این از ویژگی‌های دیگر رزرو آنلاین هتل های تهران در این وب سایت بهره‌مند می‌شوید! یکی از این مزایا امکان مقایسه قیمت‌ها و هتل هایی که دارای تخفیفات فصلی هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*