گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 2

مدیرعامل شیائومی: اولین گوشی جهان با اسنپدراگون 8 نسل 2 را ما می‌سازیم

با معرفی رسمی Snapdragon 8 Gen 2 توسط کوالکام، باید منتظر ورود این تراشه پرچمدار به بازار موبایل باشیم. ظاهرا اولین گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 2 را شیائومی خواهد ساخت.

کوالکام با رونمایی از تراشه پرچمدار جدید خود، از تجهیز گوشی های ایسوس، آنر، آیکو، موتورولا، نوبیا، وان پلاس، اوپو، شیائومی، رد مجیک، شارپ، سونی، ویوو، میزو و زد تی ای به آن خبر داد. ولی مشخص نشد کدام برند، نخستین گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 2 را عرضه می‌کند. حالا مدیرعامل شیائومی با انتشار یک پست، این معما را حل کرده است. به گفته‌ی لی جون، پرچمدار بعدی شیائومی، اولین گوشی بهره‌مند از تراشه جدید کوالکام خواهد بود.

او همچنین، پتانسیل بالای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 را در برقراری هماهنگی سخت افزاری و نرم افزاری، ستود؛ چیزی که عملکرد بهتر و دوام بیشتر باتری گوشی را در پی دارد.

گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 2

مدیرعامل شیائومی، نام این پرچمدار را فاش نکرد؛ ولی معمولا کمپانی چینی، پرچمداران خود را در اوایل زمستان عرضه می‌کند. پس برای آشنایی با آن، نباید خیلی انتظار بکشیم.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 از معماری 3+2+2+1 استفاده می‌کند که شامل یک سوپر هسته 3.2 گیگاهرتزی، چهار هسته پرقدرت 2.8 گیگاهرتزی و سه هسته بهینه 2.0 گیگاهرتزی می‌شود. مودم 5G مورد استفاده در آن نیز اسنپدراگون X70 است. همچنین، این نخستین پلتفرم موبایلی کوالکام محسوب می‌شود که به طور همزمان از دو شبکه 5G مختلف پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*