برندگان قرعه کشی

اسامی برندگان قرعه کشی فروش محصولات ایران خودرو در آبان 1401 اعلام شد

اسامی برندگان قرعه کشی فروش محصولات ایران خودرو در آبان 1401 اعلام شد. برندگان سه روز فرصت دارند تا فرایند تکمیل وجه را انجام دهند.

گروه صنعتی ایران خودرو در مرحله دوم آبان 1401 محصولات خود را در سه گروه مشتریان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین دارندگان خودروهای فرسوده به اجرا در آورد. در همین راستا روز گذشته فرایند قرعه کشی طرح فروش محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی به انجام رسید و ساعاتی قبل نیز اسامی برندگان این طرح معرفی شد.

اعلام برندگان قرعه کشی فروش محصولات ایران خودرو

نتایج قرعه کشی که توسط نهادهای نظارتی به تایید رسید از طریق سایت فروش ایران خودرو قابل مشاهده است. کاربران برای مشاهده اسامی برندگان باید از بخش میزکار گزینه استعلام قرعه کشی را انتخاب کنند. همچنین برندگان این طرح باید ظرف سه روز وجه خودرو را پرداخت کنند و اگر پرداخت‌ها موعد مقرر انجام نشود، افراد ذخیره جایگزین آنها خواهند شد.

در مرحله فروش فوق العاده این خودروساز خودروهای سورن پلاس و پژو پارس با موعد تحول 90 روزه و همچنین خودرو وانت آریسان 2 نیز در قالب فروش فوری با موعد تحویل 30 روزه به بازار عرضه شدند. ضمن این که ایران خودرو پژو 207 را نیز در قالب طرح فروش فوق‌العاده در راستای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به افراد واجد شرایط عرضه کرد.

در طرح پیش فروش یکساله نیز ایران خودرو خودروهای رانا پلاس، دنا پلاس توربو اتوماتیک، دنا پلاس دستی، تارا اتوماتیک و تارا دستی را به بازار عرضه کرد. به طور کلی در این مرحله حدود 20 هزار و 500 دستگاه از محصولات ایران خودرو به بازار عرضه شدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*