گوشی اوپو

نسل جدید سری اوپو فایند X، به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز می‌شود

نسل بعدی گوشی‌‌های سری Oppo Find X – اوپو فایند X به لطف برخورداری از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، با ویژگی‌های جذاب رهگیری پرتو همراه خواهند شد.

اوپو به طور رسمی اعلام کرده که پرچم‌دار بعدی این شرکت از سری فایند X، به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 که اخیرا توسط کوالکام رونمایی شد، مجهز می‌شود. نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری Find X اوپو به زودی وارد بازار خواهند شد.

اکنون در آستانه رونمایی، این سازنده چینی به انتشار برخی از جزئیات کلیدی در مورد پرچم‌دار آینده خود پرداخته است. ظاهرا نسل بعدی سری فایند ایکس از آخرین و قدرتمندترین پردازنده کوالکام استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، اوپو از تاثیرات ردیابی پرتوهای شتاب‌دهنده سخت‌افزاری در حین اجرای بازی بر روی گوشی خود رونمایی کرد. این فناوری به ارتقای عملکرد بصری در بازی‌های موبایل کمک می‌کند.

بازی موبایل

پیشتر شرکت کوالکام در اوایل هفته جاری از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 در خلال کنفرانس فناوری خود رونمایی کرد. این تراشه پرچم‌دار دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های جدید در کنار افزایش بهره‌وری و قدرت است.

نسل بعدی اوپو فایند X با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه خواهد شد

چیپست جدید کوالکام از سنسور 200 مگاپیکسلی جدید ISOCELL HP3 سامسونگ پشتیبانی می‌کند و هم‌چنین با سنسورهایی که از فرمت جدید HDR سونی بهره می‌برند نیز سازگار است. در همین راستا، سری جدید اوپو فایند X می‌تواند از سنسور IMX989 سونی به عنوان لنز اصلی استفاده کند. این پردازنده هم‌چنین از اتصال به وای‌فای 7 و INT4 نیز پشتیبانی می‌کند.

پوستر تبلیغاتی اوپو

اکنون اوپو طی همکاری با کوالکام، در تلاش برای بهینه‌سازی ویژگی‌های ردیابی پرتو در گوشی‌های هوشمند آینده خود است. این شرکت هم‌چنین جلوه‌هایی از ردیابی پرتو را بر روی یک گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 به نمایش گذاشت. بازی‌های پلتفرم موبایل می‌توانند با سرعت 60 فریم بر ثانیه، افکت‌های ردیابی پرتو را بر روی دستگاه‌های مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 نمایش دهند. هم‌چنین این فناوری، سایه‌ها و بازتاب‌های واقعی را برای بهترین کیفیت بصری ممکن در حین بازی ارائه می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*