رکورد لایک اینستاگرام فارسی - علی دایی

پست علی دایی رکورد لایک اینستاگرام فارسی را شکست

رکورد لایک اینستاگرام فارسی با پست علی دایی شکسته شد. مفاد پستی که دایی منتشر کرده چه بود؟ رکورددار بیشترین میزان لایک پیش از دایی که بود؟

وقوع اتفاقات اخیر در کشورمان بر هیچکس پوشیده نیست و دامنه اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف روز به رو گسترده می‌شود. یکی از مهم‌ترین رویدادهای حال حاضر جهان، مسابقات جام جهانی است که هر چهار سال یک مرتبه برگزار می‌شود. امسال، تیم ملی کشورمان نیز به این دور از رقابت‌ها راه یافته‌اند و قرار است نخستین بازی خود را امروز در مقابل انگلستان انجام دهند.

رکورد لایک اینستاگرام فارسی شکسته شد

علی دایی

یکی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان، علی دایی است که سابقه فعالیت‌های زیادی در ورزش ایران دارد. به نظر می‌رسد علی دایی پس از دعوت رسمی فیفا جهت حضور در رقابت‌ها و هواداری از پذیرفتن این پیشنهاد امتناع کرده و با مردم بودن را به پشت کردن به مردم ترجیح داده است.

رکورد لایک اینستاگرام فارسی

خبر رد دعوت فیفا توسط علی دایی، توسط خود این بازیکن اسبق فوتبال و از طریق پستی در اینستاگرام منتشر شد و توانست در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن رکورد لایک پست‌های ایرانی را بشکند. پیش از این علی کریمی با دریافت 2.9 میلیون لایک رکورددار میزان لایک در اینستاگرام فارسی بود. متن علی دایی به قرار ذیل است:

با درود به هموطنان عزیز و بزرگوارم. در این روزها که حال دل اکثر ما خوب نیست به دعوت رسمی فیفا و فدراسیون فوتبال قطر برای حضور در جام جهانی به همراه همسر و دخترانم جواب منفی دادم که کنار شما در میهنم باشم و همدردی خود را با تمام خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این روزها از دست داده‌اند اعلام کنم. به امید روزهای روشن برای ایران و ایرانی.