پخش زنده جام جهانی

پخش زنده جام جهانی را از روبیکا ببینید

پخش زنده جام جهانی را از روبیکا ببینید. سوپر اپلیکیشن روبیکا تمام مسابقات جام جهانی تا مرحله فینال را به شکل زنده با بهترین کیفیت پخش خواهد کرد.

سوپر اپلیکیشن روبیکا به دلیل این که از پهنای باند و سیگنال ویژه بهره می‌برد و همچنین به آخرین فناوری‌های موجود مجهز شده است قصد دارد مسابقات جام جهانی تا فینال را با بالاترین سرعت و بیشترین کیفیت به شکل زنده پخش کند. تیم فنی این سوپراپلیکیشن نیز به شکل متمرکز در زمان پخش مسابقات فعالیت خواهند داشت تا ارتباط پایدار و باکیفیت حفظ شود و کاربران بدون هیچ مشکلی مسابقات فوتبال را تماشا کنند.

پخش زنده جام جهانی از روبیکا

علاوه بر این که کاربران در هر مکان و زمانی می‌توانند با گوشی های هوشمند خود مسابقات را از روبیکا به شکل زنده مشاهده کنند، این اپلیکیشن برای کاربران یک مسابقه ویژه با نام روبی کوییز را نیز در نظر گرفته است که تا پایان مسابقات برگزار خواهد شد. روبی کوییز یک مسابقه اطلاعات عمومی بوده و کاربران با پاسخ به 15 سوال آن در هر شب می‌توانند به یکی از برندگان جوایز میلیونی آن تبدیل شوند.

همچنین کانال روبیکا اسپورت و کانال زنده از قطر در پیام رسان روبیکا نیز هر روز تا پایان مسابقات لایوهای متنوع و محتواهای به روز از قطر و حواشی مسابقات را به اشتراک خواهند گذاشت تا علاقه‌مندان بیش از پیش از این این رویداد ورزشی لذت ببرند.