شترمرغ

شترمرغ به کسب و کارم رونق بخشید

همه ما می‌دانیم که پرورش جوجه بسیار دشوار است و همه ما از سختی کار آن مطلع هستیم، ولی با وجود همه این مشکلات من وارد این حوزه شدم و موفقیت‌های زیادی را در این حیطه کسب کردم و قصد دارم که در آینده بتوانم این ثروت را دوچندان کنم و حالا در ادامه این مطلب قصد دارم که شما را با چند نمونه از محصولات آشنا کنم.

جوجه شترمرغ

با توجه به این که در عمده موارد عرضه و فروش انواع شتر مرغ به صورت جوجه یک ماهه صورت می‌گیرد، بنابراین نیاز است که غذایی متناسب با این جوجه در نظر گرفته شود. غذای جوجه شتر مرغ یک ماهه باید از خوراکی‌های کم پروتئین به همراه فیبر بالا باشد.

این مورد بر اساس خصوصیات جوجه شتر مرغ و نیاز آن به تایید رسیده است به طور مثال میزان پروتئین مورد استفاده در غذای جوجه شتر مرغ باید چیزی در حدود 24 درصد پروتئین یا کمتر را داشته باشد. همچنین فیبر موجود در غذای آن نیز در حدود 15 درصد باشد.

این نوع جیره غذایی می‌تواند نیاز روزانه جوجه شتر مرغ را بر طرف کند، اما تصوری که وجود دارد این است که می‌توان با رعایت این جیره غذایی رشد جوجه‌ها را سرعت بخشید که این موضوع اشتباه است.

جوجه عروس هلندی

از این مطالب پی بردیم حال آن که مردم علاقه‌ی زیادی به نگهداری و مراقب از جوجه عروس هلندی دارند و با قیمت‌های خوبی آن ها را خریداری می‌کنند و مخصوصا این نوع پرنده که محبوبیت زیادی به خاطر هوش و توانایی یادگیری بالایش دارد می‌توانیم از این فرصت فوق‌العاده استفاده کنیم و از پرورش عروس هلندی درآمد زیادی را کسب کنیم.

نگهداری عروس هلندی از همه جهت سودآور است؛ چون عروس هلندی خیلی زود با صاحبان خود ارتباط برقرار می‌کند و بسیار باهوش است.

عروس هلندی از خانواده طوطی‌های کاکل سفید است و بالای سر خود کاکل دارد و همچنین دارای رنگ‌های خاکستری، سفید، ابلق، زرد، صورتی و…. است و اصالت آن به استرالیا برمی‌گردد و برای پرورش عروس هلندی توجه داشته باشیم که جنگل‌های استرالیا دمای بالای 40 و دارای رطوبت فراوان هستند.

شترمرغ

جوجه یک روزه

همان‌طور که گفته شد تا 24 الی 30 ساعت جای جوجه یک روزه نباید عوض شود و حتی تغذیه‌ای نباید بکند. بعد از گذشت این زمان جوجه‌ها را خارج می‌کنیم تا سایر تخم‌ها در بیاید. در این مرحله تغذیه جوجه باید با محلول‌های مخصوص انجام بگیرد که حاوی آب شیرین 5 درصدی است لازم به ذکر است که آب شیرین به شدت تاثیرگذار در اشتهای جوجه می‌باشد.

پس از انجام این عمل نوبت به تغذیه جوجه از طریق دان مخصوص می‌رسد که شامل ویتامین‌ها و مواد غذایی دیگر می‌شود که در رشد و نمود جوجه اثرگذار است. همیشه کمبود ویتامین‌ها و مواد مغذی در جوجه‌های کمتر از 10 روز سبب بروز مشکلات زیادی شده است. برای مثال کمبود ویتامین E در جوجه باعث مرگ سلول‌های مغزی و خونریزی آن می‌شود که بسیاری از تلفات جوجه‌ها به این شکل می‌باشد.

شترمرغ

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*