پلاستیک

پلاستیک زندگی و فقر من را درمان کرد

هیچگاه فکر نمی‌کردم که محصولی مثل پلاستیک انقدر مورد نیاز باشد و من بتوانم در این حوزه تجارتی را شروع کنم به بالاترین سوددهی در کمترین زمان من را برساند و بتوانم زندگی‌ام را کاملا تغییر دهم؛ ولی دقیقا این اتفاق برایم افتاد و در ادامه بهترین این حوزه را برایتان به اشتراک گذاشته‌ام.

پلاستیک

ترکیبات پلاستیکی بر اساس ساختار ماکرومولکولی و خواص فیزیکی وابسته به دما به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. پلاستیک در محدوده کاربری الاستیسیته سخت تا محکم هستند و در اعمال انرژی (مکانیکی، حرارتی و یا تابشی) ذوب می‌شوند. الاستومر‌ها الاستیسیته نرمی دارند و معمولا نمی‌توان آنها را ذوب کرد. ترموست‌ها نیز در محدوده الاستیسیته سخت قرار می‌گیرند و همچنین قابلیت ذوب را ندارند. در شکل زیر دسته بندی انواع پلاستیک‌ها نشان داده شده است.

ترموپلاستیک‌ها : پلی کربنات، پلی متیل متاکریلات، پلی اکسی متیلن، پلی پروپیلن 

ترموست‌ها : رزین اپوکسی، رزین‌های فنولی و رزین‌های پلی استر

پلیمرهای مرکب : کوپلیمرها، کامپوزیت‌ها و ترموپلاستیک‌های الاستومری در این دسته قرار می‌گیرند.

پلاستیک‌ها به عنوان مخلوط‌های پلیمری از دو یا چند پلیمر با ساختار همگن یا ناهمگن تشکیل شده‌اند. ساختارهای همگن به عنوان مثال کوپلیمرها یا ترموپلاستیک‌های الاستومری هستند که از طریق ترکیب شیمیایی دو یا چند مونومر مختلف در ماکرومولکول‌ها تشکیل شده‌اند. اگر از مونومرهای ترموپلاستیک استفاده شود، این نوع پلاستیک در اثر فرآیند گرمایی ذوب می‌شود.

پلاستیک فریزر

کیسه فریزر ساده: کیسه‌های ساده را تقریبا همه افراد می‌شناسند و با آنها آشنایی کامل دارند. این پلاستیک فریزر ساده هستند و در اندازه‌های گوناگونی تولید می‌شوند. بالای این کیسه‌ها باز بوده و درب ندارند. از این رو ممکن است محتویات درون کیسه بیرون ریخته یا موادی که نباید هوا بگیرند در اثر باز بودن کیسه فاسد شوند. کیسه‌های فریزر ساده به صورت بسته‌بندی، فله و کیلویی در بازار موجود هستند.

کیسه فریزر رولی: شکل این کیسه‌ها به صورت رولی می‌باشد و طراحی آن به گونه‌ای است که از به هم ریختگی، سختی درآوردن کیسه و آلوده شدن بقیه کیسه‌ها جلوگیری می‌کند. این بسته‌بندی استفاده را راحت کرده و از این جهت بسیار مورد استقبال واقع شده است.

کیسه فریزر جعبه‌ای: نوعی دیگر از این محصولات که کیسه‌ها را درون یک جعبه قرار داده و استفاده از آن را آسان کرده، طراحی این فریزرها شبیه به جعبه دستمال کاغذی است و همین طراحی سبب دسترسی راحت به کیسه‌ها می‌شود.

پلاستیک

پلاستیک طبرستان

در میان انواع مخازن پلی اتیلنی یکی از پرطرفدارترین مخازن، انواع عمودی پلاستیک طبرستان می‌باشند. اشغال مساحت بسیار کم (صرفه‌جویی در مساحت)، زیرسازی آسان و کم هزینه، عمر و دوام بالا و نصب آسان از ویژگی‌های این مخازن می‌باشد.

به دلیل نداشتن زوایای تند در شکل هندسی مخازن عمودی توزیع استرس و نیروی فشار ثفلی سیال به صورت توزیع شده‌تری در سطح مخزن مستهلک می‌گردد و مانع از فشار به یک نقطه می‌شود. این مسئله خود باعث عمر بیشتر در مخازن عمودی، خصوصا کوتاه نصب به سایر مخازن می‌گردد.

مخازن عمودی برای نصب در فضاهایی که محدودیت ارتفاع ندارند پیشنهاد می‌شوند. لازم به ذکر است که مخازن عمودی برای نصب در پشت بام‌ها مناسب نیستند و مخازن افقی مناسب‌تر هستند.

پلاستیک

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*