سوغات قم

سوغات قم مرا ثروتمند کرد

اولین بار که به قم سفر کردم برای سوغاتی سوهان خریدیم مقداری از آن را که خوردم مزه‌اش به دلم نشست و به طوری که تا مدت‌ها بعد از آن به مادرم اصرا می‌کردم تا برایم سوهان بپزد؛ اما مادرم طرز تهیه‌ی آن را بلد نبود.

همین باعث شد که خودم در مورد آن پیگیر شوم و یاد بگیرم سوهان بپزم. بعد از گذشت زمانی برای خودم یک کارگاه سوهان پزی زدم و رفته رفته پیشرفت کردم و به دلیل عشقی که به آن داشتم فعالیتم را گسترده‌تر کردم، به طوری که الان جزء بهترین فعالان این حوزه هستم. در ادامه شما را با انواع سوهان آشنا می‌کنم.

سوهان ساعدی نیا

امروزه در قم می‌توان تولیدکنندگان بسیاری مانند سوهان ساعدی نیا را در این زمینه یافت. جالب است که فرمول ساخت سوهان برای هر تولیدکننده متفاوت است.

معمولا تولیدکنندگان قدیمی این محصولات و نحو ساخت آن را از پدرانشان آموخته‌اند و به همین شکل نسل در نسل این نوع پخت میان خانواده‌های اصیل قمی دست به دست شده است.

اما در این میان امروزه برندهای جدیدی نیز پای به عرصه رقابت گذاشته‌اند که با کمک فرمول‌های پخت قدیمی و علم روز در پخت شیرینی، توانسته‌اند محصولاتی با کیفیت بالا تولید کنند که نه تنها مورد پسند مردم ایران باشد، بلکه با دارا بودن تنوع بالا در طعم و رنگ نوعی محصول صادراتی به شمار رود.

سوهان کره ای

این سوهان‌ها یعنی سوهان کره ای نازک نرم بیشتر طعم کره می‌دهند. البته نه طعمی که باعث دلزدگی و بی میلی شما به این سوهان شود. سوهان کره ای اصل نازک مهم‌ترین و اصلی‌ترین سوهان‌های صادراتی کشورمان می‌باشد که به کشورهای همسایه خصوصا عراق، ترکیه و همچنین کشورهای بزرگ دنیا صادر می‌شود. سوهان کره ای یکی از سوهان‌های خاص می‌باشد که اغلب افراد در بهترین بودن آن هم نظر و موافق می‌باشند.

سوهان‌های کره‌ای اصل نازک نرم مانند برخی از سوهان‌های موجود در بازار از سوهان‌های محبوب می‌باشند و به این صورت که میزان تولید این سوهان‌ها بیشتر از سوهان‌های موجود می‌باشد. خوب است که بدانید این سوهان‌ها به سوهان‌های ویژه و خاص معروف می‌باشند.

سوغات قم

سوهان کنجدی

روز به روز بر طرفداران در مشتریان سوهان کنجدی درجه یک قم افزوده می‌شود. سوهان‌های بسیار خوشمزه و کاملا طبیعی هستند که توسط بهترین فرمول‌ها و نکات و دستورالعمل‌های لازم از بهترین مواد غذایی خوراکی و شکرهای بی ضرر و سالم برای تولید این نمونه‌های سوهان استفاده شده و نمونه‌های صادراتی با قیمت‌های عالی و ارزان هستند که در بهترین کیفیت برای خریداران خارجی آماده شده و آنها از طریق راه‌های هوایی و زمینی و حمل و نقل‌های ارزان قیمت برای مشتریان خارجی فرستاده شده و مشتری خارجی هم طرفدار و جذب سوهان‌های ممتاز و خوشمزه قم شده آنها را در مقادیر زیادی از ایران خریداری و به کشور خود وارد خواهد کرد.

سوغات قم

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*