اولین تیزر تبلیغاتی ال جی در Superbowl به کارگردانی ریدلی اسکات

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) امروز اعلام کرد که تیزر تبلیغاتی سوپربال ( Superbowl ) این شرکت توسط RSA Films، شرکت متعلق به ریدلی اسکات تولید خواهد شد و جِیک اسکات کارگردانی بخشی که فناوری تلویزیون تحسین شده OLED معرفی می‌شود را بر عهده خواهد داشت. به عنوان بخشی از تلاش‌های بی‌وقفه این شرکت، تیزر تبلیغاتی ال‌جی در سوپربال نشان دهنده تعهد در ارائه فناوری‌های جدید است. و همچنین انتقال دهنده این پیام است که تلویزیون OLED تنها یک تلویزیون جدید نیست بلکه عصر کاملاً جدیدی در فناوری تلویزیون است.

lg-oled-tv

تبلیغ جدید ال‌جی به دست خلّاق و با تجربه این پدر و پسر تولید خواهد شد. فیلم مریخی ریدلی اسکات اخیراً برنده جایزه بهترین کارگردانی ۲۰۱۵ از National Board of Review شد. همچنین این فیلم در جشنواره گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شد. ریدلی اسکات برای تیزر تبلیغاتی بی‌نظیر مکینتاش در سال ۱۹۸۴ که از سوی Forbes به عنوان بهترین تبلیغ همه دوره‌های سوپربال انتخاب شد شهره است. علاوه بر پدر، جیک هم سابقه ساخت ۶ تبلیغ در کارنامه خود دارد.

Ridley-Scott-1

ریدلی اسکات می‌گوید:

وقتی که اولین بار تلویزیون OLED را دیدم، از کیفیت تصویر خارق‌العاده این تلویزیون هیپنوتیزم شدم. در سال ۱۹۸۴، پیشرفتی فناورانه به تماشاگران معرفی شد که همه چیز را تغییر می‌داد. من همان انقلاب را در تلویزیون OLED ال‌جی می‌بینم.

لی جئونگ-سوک، نائب رئیس و مدیر بخش ارتباطات بازاریابی شرکت لوازم صوتی و تصویری ال‌جی می‌گوید:

ما از اینکه با ریدلی و جیک اسکات در پروژه تبلیغات سوپربال همکاری می‌کنیم به شدت هیجانزده‌ایم. ال‌جی تلاش‌ می‌کند به مصرف‌کنندگان این فرصت را بدهد تا شاهد قابلیت‌های تلویزیون OLED نظیر سطح مشکی مطلق و بازتولید استثنایی رنگ باشند. این دو قابلیت در کنار هم تجربه‌ای کاملاً جدید در تماشای تلویزیون ایجاد می‌کند.

منبع : LG

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا کیفیت و فناوری های کمپانی الجی یه سروگردن از کمپانی های دیگر جلوتره …