آنر مجیک وی اس

آنر مجیک Vs رونمایی شد؛ رقیب ارزان قیمت گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

آنر از گوشی جدید تاشو خود به نام مجیک Vs رونمایی کرد. Honor Magic Vs دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس، دو نمایشگر OLED و قلم MagicPen است.

آنر در خلال یک رویداد بزرگ دو روزه در چین، از پرچم‌دار تاشو جدید خود به نام Honor Magic Vs رونمایی کرد. این گوشی در مقایسه با نسل گذشته خود سبک‌تر و باریک‌تر شده و به نقل از شرکت چینی کاهش وزن آن ناشی از بازطراحی لولای دستگاه است که به گوشی اجازه می‌دهد بدون شکاف بسته شود.

مشخصات آنر مجیک Vs

آنر مجیک Vs از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس بهره می‌گیرد که اگرچه جدیدترین و آخرین چیپست کوالکام نیست، اما هم‌چنان نمونه‌ای کاملا توانمند است. این گوشی در نسخه‌هایی با ترکیب رم و حافظه داخلی 256/12 گیگابایت و 512/12 گیگابایت و هم‌چنین یک نسخه جدید و مقرون به صرفه‌تر با 8 گیگ رم و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگ عرضه خواهد شد.

آنر مجیک vs

برای افزایش بهره‌وری صفحه نمایش بزرگ این دستگاه، قلم جدیدی به نام “Magic Pen” طراحی شده که از طریق بلوتوث به صفحه تاشو دستگاه متصل می‍‌شود. آنر مجیک Vs به یک نمایشگر داخلی 7.9 اینچی OLED تاشو مجهز شده که دارای وضوح 2272 در 1984 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 800 نیت است. دستکم بر روی کاغذ، این صفحه‌نمایش مانند نمونه استفاده شده در Magic V است.

هم‌چنین صفحه‌نمایش خارجی این دستگاه نیز از نوع OLED و با ابعاد 6.45 اینچ و وضوح 2560 در 1080 پیکسل است که نرخ نوسازی 120 هرتزی و پشتیبانی از فناوری +HDR10 را به ارمغان می‌آورد. هر دو پنل 10 بیتی هستند که به معنای توانایی تولید بیش از 1 میلیارد رنگ است.

آنر هم‌چنین فاش کرد که پنل تاشو در این سری، عملا بدون چین‌خوردگی خواهد بود، زیرا لولای جدید به دقت با فناوری پردازش یکپارچه ساخته شده است. به جای وجود 92 عنصر، اکنون تنها چهار عنصر با تمرکز بر دوام و استحکام قرار دارند. این لولا در آزمایشگاه آنر، در برابر بیش از 400 هزار بار تا شدن مقاومتی فوق‌العاده را از خود نشان داده که با احتساب روزی 100 بار تا شدن، حاکی از دوام دستکم 10 ساله آن خواهد بود.

آنر مجیک وی اس

آنر مجیک Vs در قاب پشتی از مجموعه‌ دوربین‌های سه‌گانه اصلاح شده شامل سنسور اصلی 54 مگاپیکسلی IMX800 سونی با دیافراگم f/1.9، سنسور فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی که به عنوان لنز ماکرو نیز کاربرد دارد و هم‌چنین یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابر است.

هم‌چنین یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.45 نیز در قاب جلو، وظیفه ثبت تصاویر سلفی را برعهده دارد. آنر در مورد دوربین داخلی که مخصوص تماس‌های ویدیویی تعبیه شده است، اطلاعاتی را ارائه نداد.

گوشی تاشو آنر نیروی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی‌آ‌مپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی تامین می‌کند. با استفاده از این فناوری، شارژ 0 تا 100 درصد دستگاه در حدود 46 دقیقه انجام خواهد شد. آنر مجیک Vs به طور پیش‌فرض، از رابط کاربری MagicOS 7.0 بر پایه اندروید 12 استفاده می‌کند.

قیمت و زمان عرضه گوشی تاشو آنر

آنر مجیک vs

این دستگاه در سه رنگ نارنجی، فیروزه‌ای و مشکی عرضه خواهد شد و علاوه بر آنها، دو گزینه رنگی مشکی و طلایی نیز به طور اختصاصی برای بالاترین حافظه ترکیبی وارد بازار می‌شوند. نسخه مجهز به حافظه ترکیبی 256/8 گیگابایتی 1015 دلار قیمت دارد. هم‌چنین نسخه 256/12 گیگابایتی 1120 دلار و برترین نسخه با ظرفیت ترکیبی 512/12 گیگ با برچسب قیمت 1260 دلار عرضه خواهد شد.

آنر در حال حاضر فرآیند دریافت پیش‌سفارش را در چین آغاز کرده و عرضه رسمی نیز برای تاریخ 30 نوامبر (9 آذر) برنامه‌ریزی شده است. هنوز اطلاعاتی در مورد ورود این گوشی به دیگر بازارها منتشر نشده است، اما به نقل از نمایندگان این شرکت، Honor Magic Vs در سه ماهه اول 2023، وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*