سیستم امنیتی

محصول سیستم امنیتی کلید موفقیت من در مسیر رسیدن به ثروت

آشنایی با محصول سیستم های امنیتی و فعالیت در این زمینه کلید موفقیت من در مسیر رسیدن به ثروت بود و وقتی کسب و کار خودم را در این حوزه شروع کردم هر روز درآمدم بیشتر از دیروز شد. به شما هم توصیه می‌کنم در این زمینه کار کنید تا ثروتمند شوید.

دزدگیر خودرو

عواملی زیادی هستند که بر قیمت دزدگیر خودرو تاثیر دارند که در این مقاله آنها را بررسی خواهیم کرد. بی شک تمام کسانی که خودرو دارند نام دزدگیر ماجیکار را شنیده‌اند و راهنمای آن را به طور کامل خوانده‌اند. چه آن مدل دزدگیرهای غیر تصویری و چه مدل دزدگیرهای تصویری این برند که نوع جدیدتر می‌باشد و می‌توان گفت که این دزدگیر محصول یک شرکت کره جنوبی می‌باشد و شرکت یانگ شین الکترونیک که یکی از شرکت‌های مطرح در کره جنوبی است.

چندین سال قبل به کمک مجموعه‌ای از بهترین طراحان و مهندسین توانست در حوزه تکنولوژی و امنیت خودرو موفق به دستاورد جدیدی به نام دزدگیر ماجیکار شود؛ به طوری که در مدت زمان کوتاهی در سطح بین‌المللی قرار گرفت.

دزدگیر دنا پلاس

یکی از پرکاربردترین دزدگیرها هستند و قیمت دزدگیر دنا پلاس به دلیل پایین بودن سبب شده است که در کنار کیفیت عالی دارای طرفداران زیادی باشد و این دزدگیر غیر تصویری با استفاده از یک ریموت کنترل می‌شود و روی ریموت آن دکمه‌های بسیاری وجود دارد که مربوط به باز، بسته و قفل کردن درهای خودرو هستند.

امروزه با توجه به قیمت بالای خودرو هرچند که مدل بالایی نداشته باشد، باعث گردیده است که همه اتومبیل‌ها مستلزم استفاده از دزدگیر ماجیکار شده‌اند و اکنون راهنمای یکی از انواع مدل‌های دزدگیرهای ساده و غیر تصویری این برند معروف را با هم بررسی می‌‌کنیم تا ببینیم چه خصوصیاتی سبب شده که این محصول طرفداران زیادی داشته باشد.

سیستم امنیتی

دزدگیر پراید

کم بودن قیمت دزدگیر پراید باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشد. شاید در این خصوصیات عباراتی برای شما مانند سوکت چشم اولتراسونیک نا آشنا باشد و بپرسید که این ویژگی چه کاربردی دارد و در پاسخ باید گفت که دزدگیر خودرو به انواع مختلفی از سنسور یا چشمی باید مجهز باشد تا بتواند در زمان‌های مناسب و با تشخیص‌های صحیح، شما را از وجود دزدان مطلع سازد.

چشمی التراسونیک یک قطعه کوچک با ابعاد معمولا 4 در 6 سانتی‌متری است که درون خودرو قرار گرفته و جزو یکی از حسگرها می‌باشد و یک تفاوت جالب دارد و آن این است که اگر سارق بدون وارد کردن ضربه نیز وارد اتومبیل گردد، ولی این حسگر به وسیله ارتعاشات صدا متوجه وجود دزد در خودرو می‌گردد.

در واقع می‌توان گفت که این چشم اولتراسونیک حساس به فرکانس صدا است و کاربردهای زیادی حتی در رباتیک، تصویربرداری‌های پزشکی، تشخیص خودرو در پارکینگ و آزادراه‌ها و غیره دارد.

سیستم امنیتی

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*