قوطی رنگ

من با یک قوطی رنگ به ثروت رسیدم

برای رنگ آمیزی منزل خود می‌بایست رنگ تهیه می‌کردم و این جرقه‌ی آشنایی من با بازار رنگ بود. در این بازار سرمایه گذاری کردم و خوشبختانه به سود رسیدم این محصولات بسیار متنوع می‌باشند که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

رنگ منگنز

یکی از محصولات استراتژیک و مطرح صنعت، رنگ منگنز می‌باشد که محاسبه دقیق جرم مولی منگنز از جهت استفاده این محصول در واکنش‌های شیمیایی بسیار مهم است. این عنصر دارای خواص شیمیایی و فیزیکی منحصر به فرد خود می‌باشد و در صنایع گوناگونی نظیر باتری سازی، صنعت فولاد، ذوب آهن و فرو آلیاژ مصرف می‌شود. میزان مصرف صنایع از این ماده شیمیایی ارزشمند بسته به نیاز خودشان متفاوت می‌باشد به عنوان مثال 5 الی 7 درصد از این محصول صرف صنعت باتری سازی می‌شود و بیشترین مقدار مصرفی این عنصر که حدودا 90 درصد می‌باشد در صنعت فولاد و آلیاژهای غیر آهنی استفاده می‌شود.

منگنز فلزی حساس و شکننده می‌باشد که بسیار سخت است و مانند آهن دچار اکسید شدگی می‌شوند که البته روند اکسید شدن آن به کندی انجام می‌شود، این ماده نقره‌ای رنگ، علاوه بر طبیعت بلکه در بدن جانوران و گیاهان نیز دیده می‌شود، مدت زمان زیادی طول می‌کشد که این عنصر به نقطه جوش مختص خود برسد، اما این ماده به سادگی دچاره اکسید شدن با هوا می‌شود. در بدن ما نیز مقداری منگنز یافت می‌شود که در فرایند لختگی خون تاثیر دارد. برای ساخت چدن و ضد زنگ نیز از این عنصر کاربردی استفاده می‌شود.

قوطی رنگ

رنگ پلی اورتان

عایق رطوبتی رنگ پلی اورتان پاششی صوتی بوده که نمونه‌های حرارتی و صوتی آن در بازار موجود می‌باشد. این عایق از ترکیب دو نوع مایع به نام‌های ایزوسیانات و پلی یول تشکیل شده که به وسیله یک دستگاه و دو عدد شلنگ بر روی محل مورد نظر اسپری می‌شود. این عایق در سال‌های بسیار دور توسط دانشمندان آلمانی در طی فرآیند آزمایش‌های شیمی اختراع شده است است و به علت کاربرد زیاد آن به سرعت در همه صنایع مورد استفاده قرار گرفت و همچنین استقبال زیادی از آن شده است.

بیشترین کاربرد این عایق برای حفظ گرما و همچنین جلوگیری از انتقال صداهای اضافی بوده است. این عایق به دو صورت سلول باز و فوم پاششی بسته اجرا شده که به عنوان عایق حرارتی برای جلوگیری از انتقال گرما در فضاها معمولاً بر روی پشت بام یا دیوارها استفاده می‌شود. انواع سلول باز آن مناسب برای عایق کردن استودیو صدابرداری و یا آتلیه‌های هنری بوده که باعث کاهش چشمگیر صدای اطراف می‌شود.

قوطی رنگ

رنگ روغن

همان طور که شما می‌دانید امروز تنوع در مدل‌های مختلف این رنگ روغن در بازار بسیار فراوان است به همین دلیل هر کدام از این رنگ روغنی دارای قیمت متفاوتی هستند. اگر شما می‌خواهید از قیمت به روز این محصولات مطلع شوید حتما باید به یک مرکز معتبر و عالی مراجعه نمایید تا بتوانید از قیمت روز این محصولات آگاه شوید.

عوامل بسیار زیادی هستند که بر روی قیمت این محصول تاثیر می‌گذارد که اولین و مهم‌ترین عوامل کیفیت آن می‌باشد زمانی که تولید کننده از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده نموده است تا بتواند این محصولات را به تولید برساند مسلماً کیفیت بالا می‌رود و بر روی قیمت تاثیر می‌گذارد.

قوطی رنگ

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*