ایزوگام

با ایزوگام ثروت را در کمترین زمان به خود هدیه دادم

یک میلیاردر به شانس و اقبال اعتقادی ندارد و تلاش‌هایش آن را به یک فرد ثروتمند تبدیل می‌کند. من نیز تصمیم گرفتم تلاش خود را زیاد کنم و با ورود به حوزه‌ی ایزوگام کسب و کار خود را در این زمینه گسترش دادم و توانستم به یک فرد میلیاردر تبدیل بشوم.

ایزوگام جعفری

ایزوگام‌ها انواع گوناگونی دارند که باید در انتخاب این محصولات حواستان را جمع کرده تا بتوانید باکیفیت‌ترین نوع این محصولات را تهیه کنید. این روزها ایزوگام جعفری زنجان در بیشتر سایت‌ها موجود می‌باشد که قیمت ایزوگام جعفری بسیار خوب می‌باشد و افراد زیادی می‌توانند این محصولات را خریداری کنند.

این محصولات باید به شیوه‌ی درست و صحیح نصب شوند و دور از موادهای نفت تیز باشند؛ زیرا مواد نفتی و مواد شوینده نانو می‌تواند این محصول را خراب کرده و آن را نیز از بین ببرد.

شما در هنگام انتخاب این محصولات باید اطلاعات کافی داشته باشید که چه ایزوگامی را برای چه مکانی و با چه طول و ضخامتی می‌خواهید استفاده کنید.

ایزوگام چسب دار

یکی از روش‌های معروف آب‌بندی انواع استخرها، ایزوگام با چسب بتن با رنگ بادوام نانویی کردن آنها است.

مقاوم‌سازی استخرهای پرورش ماهی نیازی است که امروزه برای پیشرفت در این شغل حتمی به نظر می‌رسد. قیمت ایزوگام چسب دار استخری مناسب است و از انواع ایزوگام طرح‌دار به شمار می‌رود که برای عایق کردن استخرهای باغ‌ها، استخرهای کشاورزی و آبیاری یا استخرهای پرورش ماهی به کار می‌رود.

آب‌بندی دیواره‌های استخر با استفاده از ایزوگام استخری علاوه بر آب بندی دیواره‌ها و کف استخر، سبب می‌شود که ظاهر آنها نیز زیباتر شود.

ایزوگام

ایزوگام فوری

ایزوگام به طور کلی یک محصول خاص و پر کاربرد است که اگر به روش اصولی تهیه و سپس نصب گردد تا مدت‌ها می‌توان از امکانات آن استفاده نمود. قیمت ایزوگام فوری و ایزوگام دمیده گران است، اما همواره باعث تضمین کارایی محل مورد نظر شما مانند پشت بام منازل، سرویس یا حمام و استخر می‌باشد؛ از مشخصات ظاهری ایزوگام مرغوب و استاندارد به موارد ذیل می‌توان اشاره نمود:

در ابعاد 10*1 متر (طول و عرض)

وزن تقریبی مابین 37 تا 42 کیلوگرم

ضخامت 3 تا 5 میلی‌متر

ایزوگام‌های مرغوب همواره با مشخصات ظاهری فوق به صورت رول‌های وکیوم شده تولید می‌شوند. ایزوگام نام یک ورق بوده که بسیار در برابر آب، رطوبت و نفوذناپذیر می‌باشد و همواره از یک یا چند لایه قیر و الیاف پشم، پلی استر تولید شده است.

ایزوگام

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*