قهوه

از یک فنجان قهوه تا رسیدن به درآمد میلیاردی

قهوه یک نوشیدنی است که از عصاره‌ی گیاه قهوه به دست می‌آید. از جمله روش‌های تهیه و ترکیب با سایر مواد غذایی از جمله شکر، شیر، خامه و بستنی به نام‌های مختلفی از جمله قهوه ترک، قهوه فرانسه، قهوه اسپرسو، کاپوچینو، لاته و موارد این چنینی به دست می‌آید.

قهوه‌های کشت شده در دنیا همه از یک نوع نیستند و بر اساس خواص، ویژگی‌ها و محل کشت به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. حال بیاید با چند نمونه از آن آشنا شویم.

قهوه تلخ

قهوه نوعی نوشیدنی گرم است که آن را از دم کردن دانه‌های بو داده و پودر شده درخت قهوه تهیه می‌کنند. درخت قهوه در مناطق گرم و مرطوب به خوبی رشد می‌کند و دانه‌های آن در ابتدا سبز رنگ بوده و در نهایت به رنگ قرمز تیره می‌رسند. قهوه تلخ انواع مختلفی دارد که از شناخته‌شده‌ترین گونه‌های آن می‌توان به قهوه روبوستا، عربیکا و لیبرکا اشاره نمود. قیمت قهوه تلخ نیز به نوع آن بستگی دارد. این نوشیدنی به صورت سرد یا گرم و اغلب گرم مورد مصرف قرار می‌گیرد و در حدود ۴۰ نوع روش برای دم کردن آن وجود دارد. قهوه دارای مقدار زیادی کافئین است و برای آرامش، رفع خواب آلودگی و هوشیاری انتخاب بسیار مناسبی می‌‌باشد.

قهوه خرما

قهوه خرما که گاهی اوقات نام دمنوش هسته خرما نیز برای معرفی آن به کار می‌رود از شکستن، خرد کردن هسته‌های خرما و آسیاب کردن آن تهیه می‌شود و نوشیدن آن احساس خوشایندی را به شما می‌دهد. قهوه خرما از هسته خرما تهیه می‌شود و هیچ ارتباطی با انواع قهوه‌های موجود در بازار ندارد. همچنین باید بدانید که قهوه خرما تنها از هسته خرما تشکیل شده است و هیچ ارتباطی با دیگر مواد ندارد. قهوه خرما به علت نداشتن کافئین طرفداران زیادی دارد.

همچنین قیمت قهوه خرما به همین دلیل مناسب‌تر است. قهوه خرما روش مشخصی برای تهیه دارد و تنها شرکت‌های تولیدکننده آن متفاوت هستند. شما می‌توانید در بازار قهوه خرما را با انواع بسته‌بندی متفاوت می‌توانید بیابید. یکی از ویژگی‌های مهم قهوه خرما نداشتن کافئین است و قهوه به علت وجود کافئین سبب ایجاد مشکلات پروستات می‌شود، اما قهوه خرما به علت نداشتن کافئین باعث درمان پروستات می‌شود. خرما سرشار از انرژی و ویتامین است، هسته خرما نیز به علت دارا بودن ویتامین و کالری بالا برای افراد ورزشکار بسیار مناسب است.

قهوه

قهوه صددرصد روبوستا

قهوه صد درصد روبوستا از انواع نوشیدنی‌های گرم می‌باشد که با طعم و عطر دلپذیر خود به جایگاه محبوب‌ترین نوشیدنی در جهان دست یافته است. قهوه صد درصد روبوستا یکی از نمونه‌های مشهور قهوه می‌باشد که در صورت علاقه به طعم‌های تلخ و قوی می‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد. قیمت قهوه صددرصد روبوستا با توجه به کیفیت آن متفاوت است. اگر برای فعالیت‌های روزانه خود به دنبال انرژی فراوان هستید، در صورتی که نیاز به کافئین بالا برای بیداری را دارید و در مواقعی که خواهان افزایش دقت و هوشیاری می‌باشید، قهوه روبوستا بهترین گزینه است.

قهوه

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*