شیائومی 13

رنگ بندی خانواده شیائومی 13 مشخص شد؛ بدنه سرامیکی و حتی قاب چرمی!

در فاصله کوتاهی که تا رونمایی از شیائومی 13 – Xiaomi 13 باقی مانده، تصاویری منتشر شده است که رنگ بندی و طراحی این گوشی را نشان می‌دهند.

در آستانه ورود به دسامبر هستیم و انتظار می‌رود شیائومی در این ماه، پرچمداران جدید خود را معرفی کند. تاکنون، اطلاعاتی زیادی از گوشی های سری شیائومی 13 به بیرون درز کرده و تازه‌ترین مورد، به رنگ بندی آن‌ها اختصاص دارد.

این رندرها را یک افشاگر چینی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است؛ تصاویری که از وجود رنگ‌های متنوع و یک ماژول دوربین مربع‌شکل خبر می‌دهند. البته شاید تمام این رنگ‌ها هنگام عرضه اولیه، در دسترس نباشند.

در گزارش‌های قبلی، به ساختار شیشه و سرامیکی شیائومی 13 اشاره شده بود؛ ولی با توجه به این تصاویر، می‌توانیم قاب عقب چرمی را هم جزو نسخه‌های قابل ارائه بدانیم.

اما از خانواده شیائومی 13 چه چیزهای دیگری می‌دانیم؟ ظاهرا باید منتظر دو مدل معمولی و پرو باشیم؛ یکی با صفحه نمایش مسطح و دیگری، خمیده!

پنل شیائومی 13، آمولد 6.2 اینچی با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز توصیف شده است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سری IMX8 سونی و پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات، دیگر ویژگی‌های منتسب به این گوشی هستند.

به تازگی، شیائومی 13 در بنچمارک گیک بنچ هم ظاهر شد؛ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و رم 12 گیگابایتی!

همه این‌ها نوید می‌دهند که یکی از قدرتمندترین پرچمداران سال 2022 در راه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*