فیدلیتی پرایم

نسخه ارتقا یافته فیدلیتی پرایم با مشخصات فنی و امکانات جدید در نمایشگاه خودرو اصفهان

بهمن موتور نسخه ارتقا پیدا کرده فیدلیتی پرایم را در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی کرد. در ادامه با تغییرات و امکانات جدید این شاسی بلند بهمن موتور آشنا خواهیم شد.

شرکت بهمن موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 از نسخه ارتقا پیدا کرده فیدلیتی پرایم پرده برداشت. این شاسی بلند چینی بازار ایران بلافاصله پس از عرضه توانست آمار فروش مناسبی را به ثبت برساند، اما وجود برخی از ضعف‌های فنی در این خودرو با اعتراض کارشناسان و مشتریان همراه شد. در همین راستا بهمن موتور با ارائه نسخه ارتقا پیدا کرده مشکلات این شاسی بلند را به شکل کامل برطرف کرد.

تغییرات نسخه ارتقا یافته فیدلیتی پرایم

گیربکس جدید

فیدلیتی پرایم

فیدلیتی پرایم در نسخه ارتقا پیدا کرده نیز همانند مدل قبلی از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 155 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به تولید برساند؛ اما اکنون در این نسخه بهمن موتور به جای گیربکس 6 سرعته دو کلاچه خشک از یک گیربکس 6 سرعته دو کلاچه تر استفاده کرده که نسبت به مدل قبل از عملکرد و کیفیت بهتری برخوردار است.

به روزرسانی کابین

فیدلیتی پرایم

علاوه بر بخش فنی، طراحان در کابین این شاسی بلند نیز تغییراتی را اعمال کردند. نسخه ارتقا پیدا کرده فیدلیتی پرایم اکنون از کنسول میانی با طراحی کاملا جدیدی بهره می‌برد و طراحان چیدمان دکمه‌ها را نیز تغییر داده‌اند. جای شارژر بی‌سیم این خودرو نیز تغییر یافته تا دسترسی به آن آسان‌تر شود. به جای دسته دنده مکانیکی نیز طراحان از نسخه الکترونیکی استفاده کردند.

عدم افزایش قیمت فیدلیتی پرایم جدید

فیدلیتی پرایم

گفتنی است تغییراتی که در نسخه ارتقا پیدا کرده فیدلیتی پرایم اعمال شده طبق انتقادات مشتریان و کارشناسان صورت گرفته و به همین دلیل این نسخه می‌تواند به فروش بیشتری نسبت به مدل قبلی دست پیدا کند. علاوه بر این، نسخه ارتقا پیدا کرده فیدلیتی نسبت به نسخه قبلی افزایش قیمتی را تجربه نکرده و با همان قیمت کارخانه‌ای قبلی به فروش می‌رسد؛ البته امکان افزایش قیمت آن در بازار آزاد وجود خواهد داشت.

از سایر تغییراتی که بهمن موتور برای فیدیتی پرایم ارتقا یافته در نظر گرفته می‌توان به نسخه جدید سیستم تهویه، ارتقای سیستم مدیریت پایداری به نسل 9.3 بوش و ارتقای سیستم تعلیق در بخش عقب این شاسی بلند اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*