پارچه

با پارچه پیراهن ثروت را به تن کردم

پدرم سال‌های زیادی بود که مغازه‌ای کوچک پارچه فروشی داشت با یک حقوق کم و ناچیز که زندگی خود را می‌گذراند. تصمیم گرفتم شغل پدرم را در بستر اینترنت ادامه دهم و همین شد که در زمینه پارچه توانستم به یک ثروتمند تبدیل شوم.

پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند 20درصد ارزان‌تر از روز گذشته شد، همان‌طور که گفته شد کاربرد این پارچه به قدری زیاد است که محدود به زمان و یا موقعیتی خاص نمی‌شود و در موارد مختلف برای ما کاربردی است.

یکی از موارد مصرف این پارچه که سهم بزرگی را به خود اختصاص داده، مصارف بهداشتی و پزشکی آن می‌باشد.

تولید لباس عمل، جراحی و همچنین لباس بیمار، روکش کفش، کلاه و ماسک، زیر انداز و رو انداز بیمار، انواع پوشک‌ها، لباس یک بار مصرف و برخی موارد دیگر از مصارف مختلف اسپان باند در امور آرایشی بهداشتی می‌باشند.

نوع دیگر کاربرد این محصول که مصرف بالایی داشته و همیشه با آن سر و کار داشته‌ایم بسته‌بندی می‌باشد.

اگر کمی دقت نمایید اسپان باند را در کاورهای بسته بندی انواع مواد غذایی نظیر میوه، چای، حبوبات، برنج، لوازم خانگی، روکش مبلمان، صحافی، کامپیوتر و لوازم جانبی، کاور کت و شلوار و ساک‌های تبلیغاتی مشاهده خواهید کرد.

پارچه

پارچه بیمارستانی اصفهان

قیمت پارچه بیمارستانی اصفهان به عوامل متعددی بستگی دارد که خواهید خواند، این نوع پارچه با نام‌های بدون بافت و یک‌بار مصرف، نبافت و لایه سوزنی نیز شناخته شود

برای تولید لباس‌های یک‌بار مصرف برای بیماران، گان جراحی، روتختی و زیر انداز، تولید ماسک، روپوش، کاور کفش و مواردی دیگر کاربرد دارد.

همچنین قیمت آن مناسب و مقرون به صرفه بوده و به همین جهت در بسیاری از مراکز درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارچه ویسکوز: این پارچه که با الیاف مناسب و نخی به تولید می‌رسد، دارای ویژگی‌هایی همچون وزن کم و سبک بوده و احساس راحتی را در افراد ایجاد می‌کند.

این محصول نیز در تولید لباس بیماران قابل مصرف است.

پارچه ترگال ساده و کجراه: پارچه ترگال برای دوخت لباس پزشکان و پرستاران مورد استفاده می‌باشد.

پارچه کرپ فلورانس

قیمت پارچه کرپ فلورانس در بازار امروز بسیار مناسب است، به دلیل خواص نرمی که دارد،  باید گفت کاربرد پارچه کرپ بی شمار است اما اغلب در لباس‌ها، لباس‌های شب و سایر پارچه‌های سبک انجام می‌شود.

پشم پنبه از نخ ابریشم دور است، به این معنی که برای کاربردهای لباسشویی مانند ژاکت و لباس مناسب‌تر است.

پارچه کرپ مصنوعی از جهاتی می‌تواند خوب باشد.

بسیاری از پارچه‌های کرپ مصنوعی، حاوی مقدار زیادی الیاف طبیعی به خصوص پشم هستند که در برابر آتش مقاوم نیستند و پشم سبک هستند.

می‌توانید پارچه کرپ آلوتا را با پشم‌های نرم دیگر استفاده کنید که یکی از رایج‌ترین روغن‌های نساجی در لباس است.

این پارچه نرم بیشتر از پارچه‌های دیگر است و برای هر چیزی که شکننده و فیزیکی در نظر گرفته می‌شود مانند مراسم عروسی و اغلب برای عکاسی مد استفاده می‌شود.

هم چنین نوعی کرپ که معمولاً کرپ فلپ نامیده می‌شود، پارچه‌ای مجلل است که به طور سنتی از ابریشم ساخته می‌شود، اما اکنون تقریباً از هر الیافی می‌توان آن را تهیه کرد.

پارچه

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*