رندر های جدید مایکروسافت لومیا ۸۵۰، نشان از یک گوشی پر زرق و برق دارد

اولین بار در ماه ژونیه بود که گوشی مایکروسافت لومیا ۸۵۰ با تصاویر و مشخصاتی تایید نشده به نمایش در آمد. اما به تازگی، مجموعه ای از تصاویر منتسب به گوشی لومیا ۸۵۰ درز کرده و شایعات بیشتری در رابطه با این گوشی منتشر شده است.این رندر ها توسط هنرمند طراحی گوشی های مفهومی منتشر شده اند و آن طور که پیداست، بسیار خوب طراحی شده اند. در این رندر ها، لومیا ۸۵۰ بسیار زرق و برق دار ارائه شده اند و خلاقیت زیادی در آن به کار برده شده است.لازم به ذکر است که صبح امروز هم تصویری از لومیا ۸۵۰ و لومیا ۶۵۰ در کنار هم منتشر شده بود.

به هر حال، برای کسانی که علاقه مند هستند از مشخصات این گوشی مطلع شوند، تا به اینجای کار انتظار داریم لومیا ۸۵۰  صفحه نمایش بزرگ ۵.۷ اینچی  با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل داشته باشد. گفته می‌شود این دستگاه پردازنده ی هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۷ خواهد داشت که توسط کوالکام تولید می‌شود. همراه با آن، پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ حضور خواهد داشت. همه ی این‌ها، در فضایی به ابعاد بسیار باریک ۰.۲۷ اینچ ( ۶.۹۲ میلی متر ) احاطه شده اند. انتظار می‌رود بدنه ی این گوشی یا حداقل قاب آن از فلز ساخته شده باشد.

اگر لومیا ۸۵۰ حقیقت داشته باشد، یک گوشی بسیار پیشرفته از مایکروسافت خواهد بود، چرا که جدیدترین سری لومیا ۸۰۰، در اواخر سال ۲۰۱۴ معرفی شد و آخرین نماینده از این سری، لومیا ۸۳۰ بوده است.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*